Web Analytics Made Easy - Statcounter

نریمان ورمرزیار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی تصادف شدید ۲ دستگاه سواری پراید و سمند در محور بیجار به تکاب، قبل از روستای علی آباد، ۲ کد از مرکز فوریت های پزشکی شهر بیجار به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع عوامل اورژانس در محل حادثه، چهار مصدوم این حادثه به بیمارستان حضرت امام حسین(ع) شهر بیجار منتقل شد و یک نفر کشته این حادثه نیز توسط آتش نشانی شهرستان بیجار منتقل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز فوریت های پزشکی شهر بیجار اظهارداشت: حادثه دیگر در محور بیجار به همدان حد فاصله باغ رضوان، یک دستگاه تریلی سنگین متاسفانه دچار واژگونی می‌شود که راننده و ۲ سرنشین دیگر این خوردو دچار مصدویت شدید می شوند.

او تصریح کرد: ۲ کد اورژانس بیجار به محل این حادثه اعزام می شوند که در این مورد هم یکی از مصدومان سریع به بیمارستان حضرت امام حسین (ع) شهر بیجار منتقل و ۲ سرنشین دیگر به علت گیر افتادن در زیر اتاق خودرو، در محل حادثه کشته می شوند و توسط عوامل آتش نشانی بیجار خارج و منتقل شدند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای کردستان سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای بیجار اخبار کنکور شهر بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رسول قنبری شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از واژگونی خودرو سواری پژو پارس در کیلومتر ۲۰ محور گناوه به دیلم روبروی روستای چاه‌شور یک تیم عملیاتی اورژانس جاده‌ای هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

جانشین پلیس راه استان بوشهر افزود: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که توسط آمبولانس هلال احمر و عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه تصادف دیگر، بین ۲ خودرو زانتیا و پژو ۴۰۵ در محور گناوه مقابل روستای کوهک رخ داد، بیان کرد: در این حادثه ۶ نفر مصدوم و به مرکز درمانی اعزام شدند.

جانشین پلیس راه استان بوشهر اضافه کرد: حادثه سوم واژگونی پراید با سه سرنشین مقابل روستای چاهک گناوه بود که متأسفانه ۲ جوان ۳۳ و ۲۵ ساله جان باختند و راننده مصدوم شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند