Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد با انتشار بیانیه ای دو انفجار تروریستی امروز پنجشنبه پایتخت عراق را که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان بیگناه عراقی شد، شدیداً محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد با انتشار بیانیه ای دو انفجار تروریستی امروز پنجشنبه پایتخت عراق را که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان بیگناه عراقی شد، شدیداً محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این بیانیه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد با خانواده های قربانیان این جنایت تروریستی ابراز همدردی کرده و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرده است.

این بیانیه همچنین با اعلام حمایت از اقدامات دولت و دستگاه های امنیتی عراق، افزوده است که جمهوری اسلامی ایران همانند همیشه بر حمایت و پشتیبانی از دولت و ملت عراق تاکید می کند و آماده هرگونه کمک احتمالی است.

سفارت ایران ابراز امیدواری کرده است که دستگاه های امنیتی عراق هر سریع عوامل اصلی دست داشته در این انفجار را بازداشت و به جزای عادل برساند.

 بر اساس این گزارش، میدان الطیران در مرکز شهر بغداد ظهر امروز شاهد دو انفجار انتحاری بود که براساس آمار  مدیریت دفاع شهری عراق، در جریان آن ۲۸ نفر جان باخته و ۷۳ نفر دیگر زخمی شدند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت عراق ایران و عراق عراق جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از CNN، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه، پس از پایان سفر خود به عراق در روز دوشنبه، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی X نوشت: به دعوت برادر عزیزم محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق و بعد از مدتی طولانی از دیدن دوباره بغداد، یکی از شهرهای تمدن کهنمان، بسیار خرسند شدم».

اردوغان در ادامه پیام خود به جزئیات مذاکراتش با مقامات عراق و توافقات و تفاهم‌نامه‌های امضاشده میان دو کشور پرداخت.

کد خبر 846944 برچسب‌ها خبر ویژه ترکیه - رجب طیب اردوغان عراق

دیگر خبرها

  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ