Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی ایران به وروس کرونا مبتلا شده و حال خوبی ندارد...

مهرداد میناوند به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان لاله بستری است و 80 درصد از ریه هایش هم درگیر است تا ستاره سابق تیم ملی حال مساعدی نداشته باشد.

به گزارش طرفداری، شاید نمی توانستیم فکرش را هم بکنیم همان پیشکسوتی که تا همین چند هفته پیش برای هواداران تیم رقیب کری می خواند و هر از چندگاهی با انتشار عکس های دوران بازی اش قصد داشت به نسل جدید و کسانی که حافظه بلند مدت خوبی ندارند، یادآوری کند دوران حرفه ای اش چگونه گذشته، اینگونه روی تخت بیمارستانی در شهرک غرب به خواب مصنوعی فرو برود و با این ویروس منحوس دست و پنجه نرم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا دیگر جان یک انسان به خطر افتاده است و پای انسانیت به میان می آید، برتراند راسل می گوید:

تنها انسانیت را در نظر داشته باشیم و باقی چیزها را فراموش کنیم. اگر بتوانیم از عهده این کار برآییم، آینده انسان، بهشتی خواهد بود لبریز از شادی و دانش و آگاهی، ولی اگر موفق نشویم ، یک نابودی عظیم و جهانی را پیش رو خواهیم داشت .

چه فوتبالی باشیم چه غیر فوتبالی، چه طرفدار پرسپولیس باشیم، چه طرفدار هر تیم دیگری قطعا نمی توانیم ستاره سابق تیم ملی را با این حال روی تخت بیمارستان ببینیم و متاثر نشویم. انسانیت حکم می کند از به خطر افتادن سلامت هر انسانی نباید خوش حال شویم. 

همان هایی که روزی با مهرداد کری های سنگینی می خواندند قطعا حالا نگران وضعیت او هستند و حالا قطعا دوسنت دارند روزی برسد که میناوند سلامتی اش را به دست بیاورد و با همان انرژی سابقش در کلکل های فوتبالی شرکت کند و هر از چند گاهی عکس های تقابلش با دیوید بکام و ستاره های منچستر یونایتد را منتشر کند تا تحسین طرفداران رنگ قرمز را برانگیزد و در قامت یک هوادار ازتیمش حمایت کند.

مهرداد حالا باید با کرونا بجنگد، حالا باید دعا کنیم همان مردی که روزی در پیراهن اشتورم گرانس به تقابل قرمز های شهر منچستر می رفت و تنه به تنه دیوید بکام برای موفقیت تیمش تلاش می کرد، برای سلامتی خودش این ویروس منحوس را شکست دهد و به دل جامعه فوتبال برگردد

اخبار داغ 

مهرداد میناوند به کما رفت امید نورافکن: رضا آذری تیمش را دوست دارد / واکنش نورافکن به انتشار عکس دوستش با پیراهن سپاهان عکس ترسناک کرونایی از محمدرضا گلزار و امین حیایی در پیست اسکی نیوشا ضیغمی چطور عاشق همسر میلیاردرش شد + فیلم کریستیانو رونالدو: سوپرکاپ ایتالیا، جام بسیار مهمی محسوب می شود؛ اسکودتو هنوز در دسترس است زیدان: تمام مسئولیت این شکست را می پذیرم و برای هر چیزی در مورد آینده ام آماده هستم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!

به گزارش ورزش سه، النصر خود را برای دیدار با الفیحا در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان آماده می‌کند، اما این مسابقه در شرایطی برگزار خواهد شد که کریستیانو رونالدو پس از اخراج در دیدار با الهلال در سوپرجام عربستان با محرومیت مواجه شده و این دیدار را از دست بدهد.

در این شرایط تعدادی از فعالان شبکه‌های اجتماعی، تصاویری را از رونالدو منتشر کردند که در آن به نظر می‌رسید این بازیکن با ریش بلند در تمرین حاضر شده است؛ ظاهری پیش از این هیچوقت با آن دیده نشده و برایش عادی نیست.

با این حال ساعاتی بعد کریستیانو رونالدو با ایجاد یک کانال اینستاگرام، یک تصویر از خود منتشر کرد تا مشخص شود عکس‌هایی که از او منتشر شده، واقعی نیست.

موضوع ریش گذاشتن کریستیانو رونالدو سال‌ها قبل هم توجهات را به خود جلب کرده بود. در آن زمان برخی فکر می‌کردند رونالدو نمی‌تواند مانند سایر مردان موهای صورتش را رشد دهد، اما فوق ستاره پرتغالی بعدها نشان داد که علاقه‌ای به ربش ندارد.

رونالدو پیش از این به دلیل شرط بندی با ریکاردو کوارشما، هم‌تیمی‌اش در تیم ملی پرتغال، در جام جهانی 2018 روسیه، بخشی از ریش خود را بلند کرده بود.

رونالدو در آن زمان در مورد ریش خود گفت: ما در استخر بودیم و من ریش خود را می‌تراشیدم و به او گفتم که اگر به اسپانیا گل بزنم، تا پایان جام ریشم را نمی‌تراشم. البته ریش برای من خوش شانسی به همراه داشت و به اسپانیا و مراکش هم گل زدم، بنابراین آن را حفظ خواهم کرد.

این اولین و تنها بار بود که تصویر کریستیانو رونالدو با ریش ثبت شد و پس از آن او دیگر هیچوقت با چنین استایلی دیده نشد.

دیگر خبرها

  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • ثبت ۲۴۶ میلی‌متر بارندگی در آذربایجان غربی
  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • مهرداد صدقی با آخرین آبنبات به نمایشگاه می‌آید
  • پوستر/ دست بلند ایران