Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@19:21:18 GMT

لغزندگی جاده‌های شمالی خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۷۱۳۹

لغزندگی جاده‌های شمالی خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با آغاز بارش برف و باران سطح جاده‌های شمالی این استان لغزنده و خطرناک رانندگان ضمن رعایت احتیاط تدابیر ایمنی را مد نظر داشته باشند.
او افزود: بارش برف در حوزه راهداری جغتای و جاده قوچان - درگز در محدوده گردنه تیوان موجب لغزندگی سطح جاده شده و آغاز بارش باران در جاده اصلی قوچان - چناران و مه گرفتگی در جاده قوچان - درگز در محدوده زوباران نیز رفت و آمد خودرو‌ها را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: رانندگان باید قبل از ورود به این جاده‌ها از وضعیت آن‌ها کسب اطلاع کرده و برای عبور، تدابیر ایمنی را مد نظر قرار دهند، مسافران نیز از سفر‌های غیرضروری در این مسیر‌ها تا مساعد شدن هوا بپرهیزند.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لغزندگی جاده ها بارش برف و باران حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز خراسان رضوی

دکتر سمیه دادبه گفت: در حال حاضر ماهانه چهار کودک بواسطه مسمومیت ناشی از مصرف مواد مخدر در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری می‌شوند که با بررسی آمار ثبت مسمومیت‌ها نشان از افزایش شمار مسمومیت‌ها در ۲ سال گذشته دارد.

وی بدون اشاره به میزان افزایش بستری این کودکان ادامه داد: البته این موارد مربوط به کودکان بدحالی است که والدین به ناچار به مرکز درمانی منتقل می‌کنند و قطعا شمار مسمومیت‌های سبک کودکان با مواد مخدر بیشتر از این تعداد است و معمولا با روش‌های خانگی این نوع مسمومیت‌ها درمان می‌شود.

این متخصص اطفال آخرین مورد فوت کودکان از مسمومیت با مواد مخدر را مربوط به پائیز پارسال عنوان کرد و گفت: عامل اصلی این نوع مسمومیت‌های گا‌ها مرگبار، کنجکاوی کودکان و یافتن مواد مخدر موجود در منزل و از طرفی کوتاهی والدین در پنهان نکردن این مواد و در دسترس بودن این مواد مسمومیت زا است.

دکتر دادبه اظهار کرد: البته گاهی برخی خانواده‌ها به دلیل عدم آگاهی از مواد مخدر برای تسکین درد کودکان استفاده می‌کنند که گاهی همین اقدام غلط منجر به مسمومیت کودکان می‌شود.

وی به ناآگاهی برخی خانواده‌های درگزی که خود مصرف کننده مواد مخدر هستند نیز اشاره کرد و گفت: با کمال تاسف به دلیل بی اطلاعی شاهد بوده ام پدر یک خانواده از شربت متادون برای درمان کودک ۱۹ ماهه خود استفاده کرده است که جای تاسف بسیار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز خراسان رضوی
  • قوچان سردترین شهر خراسان رضوی
  • نگاهی به بارش باران و تگرگ در جاده مشهد - فریمان
  • تداوم هوای سرد و بارش باران در خراسان رضوی
  • مه‌گرفتگی و بارش باران در اکثر محورهای خراسان رضوی
  • بهار برفی در جاده ترانزیتی درگز خراسان رضوی
  • لغزندگی برخی جاده‌های خراسان جنوبی
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را لغزنده کرد
  • بارش باران موجب لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی شد
  • لغزندگی برخی جاده های خراسان جنوبی