Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@14:41:02 GMT

سرعت وزش باد در مشهد به ۷۰ کیلومتر بر ساعت رسید

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۷۱۵۷

سرعت وزش باد در مشهد به ۷۰ کیلومتر بر ساعت رسید

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی عصر پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: وزش باد شدید لحظه‌ای در طول امشب هم برای مناطق مختلف خراسان رضوی پیش‌بینی شده که اکنون در شهرهای کلات، نیشابور، تربت‌حیدریه و تربت‌جام نیز به شدت جریان دارد.

زهرا آهنگرزاده افزود: شدت وزش باد طی این مدت در شهرستانهای جنوبی و شرقی استان خراسان رضوی مانند گناباد و تربت‌جام  بسیار شدید خواهد بود بطوری که سرعت آن از ۹۰ کیلومتر در ساعت بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: وزش باد شدید در خراسان رضوی فردا جمعه سوم بهمن ماه نیز تداوم دارد اما در طول روز از شدت آن کاسته خواهد شد. 

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین به جریان کنونی بارش برف در شهرستانهای کلات، قوچان و چناران واقع در شمال و شمال شرق استان اشاره و بیان کرد: بارش باران نیز در شهرستانهای مختلف استان نظیر سبزوار در غرب و درگز در شمال خراسان رضوی آغاز شده است.

پیش از این اداره‌کل هواشناسی با انتشار اطلاعیه‌ نسبت به بارش برف، کولاک و افت شدید دمای هوا برای روزهای پایانی هفته جاری در این استان هشدار داده بود.

این اطلاعیه هشدار "سطح نارنجی وضعیت جوی" را برای خراسان رضوی اعلام و بیان کرده است: این استان از روز پنجشنبه دوم بهمن ماه جاری تحت تأثیر سامانه‌ ناپایدار جوی قرار می‌گیرد که پیامد آن بارش شدید باران، برف، احتمال بارش تگرگ و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی خراسان رضوی، وزش باد شدید و کاهش محسوس دمای هوا تا ۱۵ درجه است. بر این اساس باران و وزش باد شدید در خراسان رضوی به تناوب تا اوایل وقت شنبه چهارم بهمن ماه و همچنین ماندگاری هوای سرد تا روزهای پایانی هفته آتی تداوم خواهد داشت.  برچسب‌ها رعد و برق تغییرات آب و هوا مشهد سازمان هواشناسی كشور سبزوار طوفان قوچان بارش برف بارش باران درگز کلات چناران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رعد و برق تغییرات آب و هوا مشهد رعد و برق تغییرات آب و هوا مشهد سازمان هواشناسی كشور سبزوار طوفان قوچان بارش برف بارش باران درگز کلات چناران اخبار کنکور وزش باد شدید خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «UN۱۲» در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، نمایش «UN۱۲» نوشته امیر رستگار مطلق و منصور جهانبخش و به کارگردانی امیر رستگار مطلق، داستان بخشی از حوادث تلخی است که رژیم بعث بر سر کرد‌ها آورد که این نمایش در قالب درامی اجتماعی، تاریخی آن را روایت می‌کند.   در نمایش «UN۱۲» بازیگرانی همچون عباس رستگار، سمانه پرتوی، مریم رستگار، محبوبه راد، علی عشقی، امیرحسین ملک و مسعود حیدری به ایفای نقش می‌پردازند.   نمایش «UN۱۲» از روز پنجشنبه ۳۰ فروردین در سالن استاد نوری حوزه هنری خراسان رضوی (بین هاشمیه ۲۰ و ۲۲) به روی صحنه رفته است و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • جشنواره ورزش‌های بومی و محلی جام منتطران در مشهد
  • ۳۰۰ کیلومتر از راههای تایباد خراسان رضوی خط‌کشی شد
  • رگبار باران و رعد و برق در ۱۵ استان | بارش‌ها در این ۳ استان شدید است
  • خودروی برقی ایتالیایی‌ها در ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد/ عکس
  • نمایش «UN۱۲» در مشهد
  • افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه
  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • ۸۰ میلیمتر بارش باران طی چند ساعت لارستان ثبت شد