Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکنون نیروهای راهداری در جاده ها مشغول شن و نمک پاشی و تامین ایمنی راه ها هستند.

بی توجهی به توصیه ها سبب شده تا برخی از رانندگان بدون زنجیر چرخ به جاده بزنند و در برف و کولاک گرفتار شوند.

جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اعلام کرده است که نیروهای امدادی این جمعیت در ۲ محور مشغول امدادرسانی به رانندگان گرفتار در برف و کولاک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ تیم هلال احمر مشغول امدادرسانی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: اکنون ۹ تیم از امدادگران این جمعیت برای امدادرسانی به خودروها و مسافران جاده ای اعزام شده اند.

ابراهیم سارمی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های امدادرسانی هلال احمر به گردنه امین الله در مسیر بجنورد- آشخانه و نیز جاده قدیم بجنورد- آشخانه اعزام شده و مشغول امدادرسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی هم در این باره گفت: اکنون بارش شدید برف و کولاک در گردنه امین الله، دید افقی را به شدت پایین آورده است.

هلال احمر آماده خدمات رسانی

ابوالفضل محبان اظهار داشت: در گردنه امین الله، شاهد ازدحام خودروهای گرفتار در جاده هستیم و عابران از جاده قدیم بدرانلو هم تقاضای امداد داشته اند که نیروهای امدادگر به این منطقه نیز اعزام شده اند.

وی گفت: بارش برف سبب ریزش آغل گوسفندان در روستای باغچق شهرستان بجنورد شده است که این سانحه هم یک تیم را به صحنه کشانده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تیم های امدادرسانی آماده خدمات رسانی هستند اظهار داشت: پیش بینی لازم برای اسکان اضطراری مسافران و درراه ماندگان صورت گرفته است.

احتمال مسدود شدن راه های روستایی

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی هم گفت: شماری خودرو در گردنه امین الله به علت کولاک شدید گرفتار شده اند که نیروهای هلال احمر و راهداری در حال امدادرسانی هستند.

صادق رمضان زاده اظهار داشت: اکنون به علت کولاک و کاهش شدید دید افقی، محور بجنورد - آشخانه بسته است.

وی افزود: تردد خودروها در گردنه اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و تخته باغلق هم تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به شدت گرفتن بارش برف و کولاک، احتمال مسدود شدن راه های روستایی تا ساعاتی دیگر، وجود دارد.

محور بجنورد - آشخانه مسدود شد

رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: محور بجنورد- آشخانه به علت برف و کولاک شدید، تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

سرهنگ علیرضا حسین زاده اظهار داشت: اکنون برف و کولاک در گردنه امین الله در مسیر بجنورد- آشخانه بسیار شدید است.

وی گفت: برف و کولاک در گردنه اسدلی در مسیر بجنورد-  اسفراین هم گزارش شده است و در این مسیر تردد کشنده ها ممنوع شده است.

رییس پلیس راه خراسان شمالی افزود: تردد خودروها در گردنه اسدلی و گردنه باغلق تنها با زنجیر چرخ میسر است.

وی گفت: از رانندگان انتظار می رود امروز و فردا از سفرهای غیرضرور به جد خودداری کنند.

سرهنگ حسین زاده اظهار داشت: رانندگان در صورت ضرورت و اقدام به سفر، تجهیزات زمستانه همراه داشته باشند و پیش از سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس راه خراسان شمالی افزود: رانندگان با احتیاط و با سرعت مطمئنه برانند.

برف و کولاک از ساعاتی پیش محورهای خراسان شمالی را دربر گرفته است.

هواشناسی خراسان شمالی برای امشب بارش برف و کولاک پیش بینی کرده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد بارندگی بارش برف تردد جاده ای امداد و نجات خراسان شمالی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد بارندگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد بارندگی بارش برف تردد جاده ای امداد و نجات خراسان شمالی سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گردنه امین الله محور بجنورد برف و کولاک بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی

محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با دریافت گزارش سیل و آبگرفتگی در استان و شهرستان‌ها که منجر به سیل و آبگرفتگی منازل و معابر در سطح شهر شده، تیم‌های عملیاتی پس از هماهنگی‌های انجام شده به این مناطق اعزام و امدادرسانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ تیم عملیاتی و بیش از ۴۰ نیروی امدادی با تجهیزات موتور پمپ آب و کف کش در سطح شهرستان یزد در حال امدادرسانی هستند بیان کرد: این تیم‌ها از همان لحظات اولیه در مناطق مذکور حضور داشته و مشغول امدادرسانی و همچنین تخلیه آب از منازل و سطح شهر با هماهنگی مدیریت بحران و شهرداری هستند.

عشقی بیان کرد: در دو حادثه سیل دیروز در شهرستان‌های بهاباد و اردکان تیم‌های امدادی هلال احمر شهرستان بهاباد در تخلیه آب از دو منزل و یک محل دام و طیور با همکاری گروه‌های جهادی ارائه خدمات نمودند و در دو حادثه سیل در شهرستان اردکان در محور اردکان به خرانق گیر افتادگی ۴ خودرو با ۱۱ سرنشین در مسیر سیل که به مکان امن منتقل شدند و همچنین محور غزال امدادرسانی به یک خودرو کامیون گرفتار در سیل و نجات یک نفر و انتقال به مکان امن توسط نیرو‌های امدادی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: همچنین شب گذشته با اعلام به مرکز eoc استان مبنی بر آبگرفتگی در معابر سطح شهرستان مهریز با هماهنگی انجام شده دو تیم ۳ نفره به همراه تجهیزات و موتور پمپ مشغول امدادرسانی شدند. وی با بیان اینکه با شدت بارش‌ها در سطح استان و همچنین شهر یزد کلیه تیم‌های امدادی آماده باش هستند، افزود: عملیات امدادرسانی همچنان با حضور تیم‌های امدادی در سطح شهر ادامه دارد.

 عشقی در پایان تاکید کرد: این سامانه بارشی همچنان در استان ادامه دارد و هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است