Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل جاری اصلا برای برادران هازارد خوب پیش نمی رود و روزهای بدی را پشت سر می گذارند.

به گزارش "ورزش سه"، ادن، تورگان و کیلیان هازارد هر سه فوتبالیست هایی حرفه ای هستند و از بین آنها ادن که برای رئال بازی می کند، شهرتی جهانی دارد.

 

 

 

 

ستاره 100 + 30 میلیون یورویی رئال مادرید که گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه استt در یک سال و نیم گذشته هرگز نتوانسته ارزش هایش را ثابت کند و بیشتر درگیر مصدومیت های مختلف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هازارد در بازگشت از مصدومیت نیز نتوانسته خودی نشان دهد و شب گذشته حتی در شکست برابر تیم دسته سومی آلکویانو هم ناجی تیمش نشد.

 

 

 

 

تورگان هازارد که برای دورتموند بازی می کند، در یک سال گذشته شرایطی بهتر از دو برادر دیگرش داشته اما او مدتی است مصدوم شده و با بدشانسی به دور از میادین مانده تا نتواند یاری گیر تیم بحران زده دورتموند باشد. تورگان تا یک ماه دیگر به دور از ترکیب زنبورهاست.

 

 

 

 

کیلیان کوچکترین عضو خانواده هازارد اما در سرکل بروژ تیم آخر رده بندی لیگ بلژیک، بدترین شرایط را دارد و روز گذشته از سوی کادر فنی کنار گذاشته شد. طبق ادعای منابعترکیه ای، کیلیان هازارد قرار است تا پایان فصل قرضی به کولیانواسپور در سوپرلیگ ترکیه منتقل شود که قطعا برای او یک قدم به عقب محسوب می شود.

تورگان هازارد رئال مادرید ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تورگان هازارد رئال مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رقابتهای انتخابی آقایان تنیس روی میز جهت معرفی دومین ملی پوش تنیس روی میز کشورمان جهت اعزام به رقابتهای آسیای میانه با حضور ۶ بازیکن برتر ایران در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت ها نیما عالمیان با کسب بالاترین امتیاز موفق به پشت سر گذاشتن رقبای خود شد و جواز حضور در بازی‌های آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد را دریافت کرد.

در این مسابقات انتخابی ۴ نفر برتر دسته برتر متشکل از حمیدرضا طاهرخانی، مهدی معدن کن، سروش امیری نیا و پویا دلواری که از مرحله نخست به مرحله پایانی راه یافته بودند به همراه نیما عالمیان و امیرحسین هدایی در یک جدول دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نیما عالمیان به عنوان نفر اول در رقابتهای آسیای میانه برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ۲۰۲۴ پاریس جواز حضور گرفت.

پیش از این نوشاد عالمیان به عنوان نفر اول رنکینگ جهانی کشورمان با نظر کادر فنی برای حضور در مسابقات آسیای میانه انتصاب شده بود.

رقابت های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896037

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • آمارضعیف مورایس نسبت به فصل قبل/ روزهای تلخ مرد پرتغالی در اصفهان
  • تکرار اتقاقات سال گذشته؛ خبرنگاران اسپانیایی تمرین منچسترسیتی را از دست دادند
  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏
  • برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • گواردیولا: بازی برابر رئال همیشه برای من خاص بوده و هست