Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@18:54:09 GMT

راز دستکش های برنی سندرز فاش شد!

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۷۳۰۰

راز دستکش های برنی سندرز فاش شد!

به گزارش جماران؛ دستکش هایی که برنی سندرز سناتور سرشناس دموکرات در مراسم تحلیف جو بایدن پوشیده بود مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

این دستکش ها را دو سال پیش خانم معلمی به سندرز هدیه کرده و او تازه امسال از آنها در مبارزات انتخاباتی خود از آنها استفاده کرد.

برای تهیه این دستکش ها از کامواهایی استفاده شده که از مواد بازیافتی تهیه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 برنی سندرز جو بایدن مراسم تحلیف جو بایدن سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: ۲۲ هزار سند در شهرداری قم موجود است که در سال ۱۴۰۲ از این تعداد، سه هزار سند کاداستری تهیه شد.

مهرداد توکلی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد شهرداری قم در حوزه املاک و دارایی‌های غیر نقدی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ اداره املاک شهرداری قم توانست بانک اطلاعات املاک را به‌روزرسانی کند.

وی افزود: اتفاق خوب دیگری که با همراهی اداره کل ثبت اسناد استان انجام شد، تهیه اسناد کاداستر برای املاک شهرداری قم بود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم اضافه کرد: با این همکاری نزدیک، تمام اسنادی که در بایگانی شهرداری به شکل دفترچه‌ای، قولنامه ای یا تک برگ بود همه به سمت کاداستر شدن حرکت کردند و سه هزار سند شهرداری قم به این شکل درآمد.

توکلی مقدم ادامه داد: در مجموع ۲۲ هزار سند در شهرداری قم موجود است که برخی از آنها اسنادی است که تملک شده و به خیابان یا دیگر کاربری‌ها تبدیل شده و برخی دیگر دارایی‌های شهرداری قم است که سه هزار سند در سال ۱۴۰۳ به صورت کاداستر و تک برگ درآمد.

وی ادامه داد: از این اسناد هیچ سوءاستفاده و تقلبی حتی با وجود برگ فیزیکی اش امکان پذیر نیست و این موضوع برای شهرداری قم مزیت‌های فراوانی دارد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به تملک ۳۸۳ ملک در سال ۱۴۰۲ توسط اداره کل املاک شهرداری قم اظهار کرد: این املاک به ارزش هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان، ۹۲ درصد بودجه شهرداری قم در این زمینه را محقق کردند.

توکلی مقدم با اشاره به برگزاری ۷۱ جلسه کمیته تملک شهرداری قم گفت: این کمیته در سال ۱۴۰۲ نزدیک به هزار مصوبه داشته است. همچنین ۵۲ جلسه کمیسیون پیشنهادات برای بررسی حدود ۴۸۷ پرونده برگزار شده است.

وی افزود: در اثر اقداماتی که انجام شد، ۱۴۶ هزار متر مربع به متراژ املاک شهرداری چه در سطح خیابان‌ها و معابر و همچنین در حوزه دارایی‌های غیر نقدی اضافه شدشود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به عملکرد این معاونت در دعوت از مالکان اراضی بزرگ برای انجام توافق ماده ۱۰۱ با شهرداری قم گفت: ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها ظرفیتی برای شهرداری ایجاد می‌کند که در تفکیک اراضی خام، حدود ۵۰ درصد سهم شهرداری حاصل شود که بخشی به شوارع اختصاص یافته و بخش دیگر برای تحقق کاربری‌های شهرداری و به عنوان املاک و دارایی‌های غیر نقدی محسوب می‌شود.

توکلی مقدم افزود: در این موضوع ۱۴ جلسه کمیته مشورتی برگزار و حدود ۴۰۰ مورد تصمیم گیری انجام شد.

وی تعداد پرونده‌های منجر به تائید نقشه در حوزه ماده ۱۰۱ را ۲۵۶ مورد دانست و گفت: در این زمینه ۱۶۳۰ سند به مساحت ۱۴۶ هزار متر مربع صادر شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به تشکیل کمیته ارتقای منابع و ایجاد ارزش افزوده برای املاک شهرداری قم به میزان هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ اضافه کرد: ساماندهی بایگانی فیزیکی املاک و اسکن پرونده‌های فیزیکی به میزان ۴۰۰ هزار برگ در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت.

کد خبر 747620

دیگر خبرها

  • طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)
  • دستور تهیه ۱۰جوشانده گیاهیِ ضد سرماخوردگی
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید