Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  آیت الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولان آرامش و آسایش را از خود بگیرند تا آرامش و آسایش مردم را فراهم کنند.

او افزود: پس از گذشت بیش از ۴۲ سال از حیات طیبه انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری در بسیاری از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف داشته ایم که جلوه‌ای تمام عیار از تحقق شعار" ما می توانیم " بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جامعه مدرسین با اشاره به برخی از پیشرفت‌ها در زمینه‌های مختلف علمی، صنعتی، و نظامی تاکید کرد: ملت ما در طول این سال‌ها توانسته گام‌های بلندی بردارد و نشان داده اند هنگام سختی‌ها کنار نظام اسلامی است.


حسینی بوشهری  با اشاره به فرصت کوتاه دولت دوازدهم در ایجاد تغییرات بنیادین در کشور گفت: در همین فرصت کوتاه می‌توان کار را به گونه‌ای سامان داد تا مدیران بعدی بر مبنای همین خط مشی در مسیر درست حرکت کنند.


او  به وجود برخی کمبود‌ها در سطح کشور اشاره کرد و افزود: هرچند ما در بخش‌های مختلف به خوبی عمل کرده ایم، اما در برخی از آن‌ها نتوانسته ایم به جایگاه اصلی خود برسیم.


رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به وجود برخی نقص‌ها و کمبود‌ها در صنعت خودرو گفت: در این بخش نتوانسته ایم به خوبی عمل کنیم چراکه بیشتر توجه مدیران به افزایش کمیت بوده در صورتی که کیفیت بسیار مهم‌تر از کمیت است.


او مشکلات ارزی در تهیه نهاده‌های دامی را یکی دیگر از مواردی دانست که می‌شود با همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌ها به خوبی و در کوتاهترین زمان ممکن مرتفع شود.


آیت الله حسینی بوشهری گفت: مدیران و مسئولان باید برای رفع مشکلات کنار هم بنشینند و با همکاری هم مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.


او مردم ایران اسلامی را ملتی افتخارآفرین دانست و تاکید کرد: نباید این ملت که بار‌ها و بار‌ها خود را در عرصه‌های گوناگون به جهانیان ثابت کرده درگیر مشکلات معیشتی و دغدغه‌های کف خیابانی کرد.


حسینی بوشهری در پایان از مسئولان خواست با عنایت ویژه به به شهر مقدس قم این شهر را علاوه بر اینکه پایگاهی علمی برای جهان اسلام است به قطبی صنعتی و پیش رو در کشور تبدیل کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جامعه مدرسین مشکلات مردم حسینی بوشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه مسئولان یزدی به امر سلامت مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حمید اخوان در سومین مجمع سلامت استان یزد ضمن قدردانی از مسئولان استان در توجه ویژه به حوزه سلامت گفت: توجه به مجامع سلامت استان ناشی از منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب و مصوبات شورای عالی سلامت کشور است.   وی اظهار داشت: ۱۸ تا ۲۵ درصد سهم سلامت در اختیار وزارت بهداشت است و مابقی بر عهده سایر دستگاه‌ها می‌باشد.   دبیر برگزاری مجامع سلامت کشور با تاکید رییس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت، مبحث امنیت غذایی از سال گذشته مورد پیگیری قرار گرفته و مقوله “نان سالم و آرد کامل” در تمامی استان‌ها در حال اجراست.   دکتر اخوان به وظیفه سازمان صدا و سیما در امر ترویج سلامت اشاره کرد و گفت: صدا و سیما در این زمینه باید اقدامات بیشتری انجام دهد و اهمیت سلامت رابرای مردم از طریق برنامه سازی و جلب مخاطب، پررنگ کند.   وی همچنین از آمادگی وزارت بهداشت در حوزه تخصیص بودجه، طرح‌های تحقیقاتی و … در راستای ارتقای سلامت مردم استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • فرزند شهید طهرانی مقدم: آرزوی پدرم و شهدا محقق شد
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • مسئولان به قانون جوانی جمعیت باید در عمل معتقد باشند
  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • موفقیت‌های نظامی ایران مرهون امثال حاج قاسم‌ها و طهرانی‌مقدم‌ها بود
  • تشکر مردم از شهید طهرانی مقدم
  • فیلم/ تشکر مردم از شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران
  • توجه ویژه مسئولان یزدی به امر سلامت مردم
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند