Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:59:47 GMT

نتایج مطلوب طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۷۳۷۵

نتایج مطلوب طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر، مراد ناصری صبح امروز در ستاد پیشگیری و هماهنگی مقابله با کرونا شهرستان نهاوند، اظهار کرد: تا امروز تمام تلاشمان برای مقابله با این ویروس انجام شده، اما اگر ساده انگاری کنیم و دنبال راهکارهای تازه نباشیم موج چهارم و بلکه پنجم هم دامن گیرمان خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرایط سختی برای مردم ایجاد شد، ادامه داد: البته همچنان خطر شیوع و جهش آن وجود دارد و اگر نتوانیم شرایط را کنترل کنیم مطمئناً درگیر بحران سخت‌تری خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نهاوند آگاه سازی مردم را مسئله مهم در پیشگیری از بیماری کرونا برشمرد و گفت: بخشداران و دهیاران در کنار ستاد کرونا برای آگاه‌سازی مردم در روستاها قرار بگیرند.

ناصری بازگشایی مدارس را دغدغه دیگر مردم دانست و گفت: در صورت بازگشایی مدارس، تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه شتاب‌زدگی در برداشتن محدودیت‌ها خطر است، اضافه کرد: مهمانسراهای ادارات و هتل‌ها برای پذیرش بیماران پیش بینی شده است.

فرماندار با اشاره به اینکه اگر هر مدیر جامعه هدف خودش را با نظارت و برنامه‌ریزی کنترل کند، در شرایط بحران و شیوع ویروس مشکلات برای مجموعه شهرستان کمتر بوده و می‌توان همه چیز را کنترل کرد، ادامه داد: طرح سردار شهید سلیمانی اگر بر همین منوال و به صورت اصولی اجرایی شود نتایج بسیار خوبی در کنترل و مقابله با شیوع کرونا خواهد داشت.

ناصری جدیت در نظارت‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: ستاد کرونای شهرستان باید جدیت و نظارت بیش از پیش را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 5127546

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند ویروس کرونا فرمانداری نهاوند ویروس کرونا بارش برف شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان شهرکرد شیوع کرونا شهرستان کرج بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.


کد خبر 6085965

دیگر خبرها

  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان