Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی انتظامی از پلمب ١٢٨ واحد صنفی متخلف و همچنین جریمه بیش از ۴۲هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، نیروی انتظامی در خصوص عملکرد خود در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا اعلام کرد که در روز گذشته - چهارشنبه ٣٧٨٨ مأمور خود را برای اجرای این طرح در ۱۹۵۸ نقطه از کشور به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان تردد خودروها در سراسر کشور نسبت به تاریخ مشابه سال قبل ١٠ درصد افزایش داشته است.

در روز گذشته مأموران از ٧٩٠٢ واحد صنفی بازدید کردند که در پی این بازدیدها ٤٩٩٠ تذکر و ٨٦٢ صورتجلسه صادر شده و ١٢٨ واحد متخلف پلمب شدند.

مأموران پلیس به رانندگان ٣١ هزار و ٣٥٠ دستگاه خودرو نیز در روز گذشته تذکر لسانی داده و با جلوگیری از سفر ٨ هزار و ٥٩٦ دستگاه خودروی سواری، راننده و سرنشینان آنها را به مبدا خود بازگرداندند.

بر اساس اعلام نیروی انتظامی، تعداد ٤٢ هزار و ١٤٩ دستگاه خودرو در طرح محدودیت شبانه در روز گذشته جریمه شدند.

همچنین ٥٣٧٩ دستگاه خودرو نیز در مناطق نارنجی و ٢٣٦ خودرو در مناطق قرمز جریمه شدند. در روز گذشته ٣٥ هزار و ٤٠٠ پیامک تخلفات کرونایی نیز به رانندگان متخلف ارسال شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 469949

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی محدودیت های کرونایی منع تردد شبانه جریمه نقدی اصناف پلمب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دستگاه خودرو روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش دمای هوای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان دهنده جوی نسبتا پایدار تا روز پنجشنبه در استان می‌باشد.

وی گفت : پدیده غالب در این ایام مه یامه رقیق صبحگاهی و شامگاهی بویژه در جاده‌های مواصلاتی و کوهستانی استان خواهد بود.

او ادامه داد  : تا روز چهارشنبه بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان نیز دور از انتظار نیست. روند تغییرات دما تا پایان هفته افزایشی پیش بینی می‌شود. شمال خلیج فارس طی امروز مواج است.

در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۵ و ایذه با ۴.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۲۰.۸ وحداقل به ۱۰.۳ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵ درصدی تردد خودرو در استان
  • افزایش ۱۵درصدی تردد خودرو‌ها در مسیر‌های ارتباطی قزوین
  • تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین
  • معایب دستگاه جوش لیزر چیست؟
  • تردد خودرو‌ها در قزوین از مرز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه گذشت
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • پیش بینی افزایش دمای هوای خوزستان
  • محدودیت سرعت دوچرخه‌ها در آمستردام با دستگاه‌های هوشمند
  • افزایش۳۰دستگاه خودرو عملیاتی و آمبولانس در علوم پزشکی کردستان
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودرو سواری از گمرکات در سال گذشته