Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای لیگ برتر تکواندو بانوان کشور و از هفته دوم تیم فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن به مصاف هم رفتند. دیداری که تقابل ستاره‌های ملی پوش تکواندو بانوان ایران بود و جذابیت‌های فراوانی داشت در نهایت به سود تیم البرزی خاتمه یافت.

این دیدار را فتح صدر البرز که ملی پوشان بیشتری در اختیار داشت و با بهترین نفرات به میدان آمده بود بهتر شروع کرد و با قدرت خاتمه داد تا با این پیروزی گام بلندی برای کسب عنوان قهرمانی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو پیروزی مبینا کولیوند و مریم ملکوتی خواه در اوزان ۴۶- و ۴۹- کیلوگرم به ترتیب برابر نگار اسماعیلی و زهرا علیزاده از فتح را دو بر صفر پیش انداخت. در ادامه دو نماینده احتمالی ایران در مسابقات کسب سهمیه، در وزن ۵۳- کیلوگرم به مصاف هم رفتند و این مهلا مؤمن زاده تکواندوکار تیم «کن» بود که ۲۱ بر ۱۴ ناهید کیانی (راند دوم کیانی ۱۰ اخطاره شد) را شکست داد تا اختلاف دو تیم را به حداقل برسد.

طیبه پارسا از فتح و تینا مدانلو از «کن» که هر دو در اردوی تیم ملی حضور دارند، یک مبارزه جذاب و پر تکنیک را در وزن ۵۷- کیلوگرم به نمایش گذاشتند که در پایان پارسا با برتری ۳۴ بر ۳۱ فتحی‌ها را ۳ بر یک پیش انداخت.

پس از این فتحی‌ها توسط یلدا ولی نژاد در وزن ۶۲- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن ۶۷- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن ۷۳- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن ۷۳+ کیلوگرم چهار پیروزی دیگر به ترتیب برابر نسترن ولیزاده، زهرا شیدایی، ملیکا میرحسینی و شهربانو دامغانی نژاد کسب کرده و در نهایت ۷ بر یک پیروز از میدان خارج شدند.

این مسابقات در سالن خانه تکواندو جریان دارد.

کد خبر 5127509

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو لیگ برتر تکواندو فدراسیون تکواندو ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر والیبال تیم فوتبال تراکتور والیبال تکواندو ورزش همگانی لیگ برتر بسکتبال یحیی گل محمدی کشتی آزاد ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز یکشنبه دو اردیبهشت در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید تا این تیم در جدول ۴۵ امتیازی شود و به طلسم ۱۰ ساله پیروز نشدن برابر ملوان پایان دهد.

شهریار مغانلو مرد شماره یک ژوزه مورایس در این بازی بود و توانست هر دو گل تیم خود را وارد دروازه ملوان کند. مغانلو اکنون با ۱۴ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و مدعی اصلی عنوان آقای گلی است، عنوانی که فصل گذشته با به ثمر رساندن ۱۳ گل به آن دست یافت و حالا در فصل بیست و سوم علاوه بر نزدیک شدن به تکرار عنوان آقای گلی رکورد فصل گذشته خود را تا به اینجای مسابقات بهبود بخشیده است.

سپاهان در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی تیم پرسپولیس قرار گیرد و باید دید مغانلو می‌تواند به تیم سابق خود گل بزند یا خیر.

کد خبر 6084778

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!
  • آرسنال رؤیای قهرمانی را زنده نگه داشت
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
  • سنگاپور میزبان تکواندوی مجازی قهرمانی جهان