Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@00:14:25 GMT

وجود ۱۵ هزار جوان تحصیلکرده بیکار در رفسنجان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۷۴۹۴

وجود ۱۵ هزار جوان تحصیلکرده بیکار در رفسنجان

ایسنا/کرمان امام جمعه رفسنجان گفت: بیش از ۱۵ هزار جوان تحصیلکرده بیکار و آماده بکار در رفسنجان داریم که دنبال شغل هستند و با توانمندی که در زمینه مسائل صنعتی در شهرستان داریم می توان برای این افراد اشتغالزایی شود.

حجت الاسلام اصغر عسکری بعدازظهر امروز دوم بهمن ماه در جلسه جمع بندی و بررسی مسائل شهرستان های رفسنجان و انار که با حضور نایب رئیس مجلس برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی شمال استان کرمان مخصوصاً رفسنجان مسئله آب است و وقتی آب نباشد کشاورزی نیست و حیات و زندگی نیز در معرض تهدید قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به لطف خداوند متعال، منابع معدنی بسیار خوبی را در شمال استان داریم که در این زمینه باید کار و تلاش و برنامه ریزی شود.

وی بیان کرد: در زمینه تامین آب آشامیدنی بخشی از آبی که از خلیج فارس در حال انتقال به شمال استان است تصفیه شود و برای آب آشامیدنی مردم قابل استفاده باشد.

امام جمعه رفسنجان لزوم توجه به راه آهن رفسنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسئله راه آهن با توجه به منطقه ویژه اقتصادی در رفسنجان و جمعیت زیادی که در شهرستان رفسنجان و انار داریم لازم است مورد توجه قرار گیرد و ایستگاه احمدآباد ایجاد شود.

عسکری با بیان اینکه آب، جاده و احیای بیشتر صنعت و معدن می تواند بخش زیادی از مسائل و مشکلات شهرستان رفسنجان و شمال استان کرمان را کمتر کند، خطاب به نیکزاد خاطرنشان کرد: امیدواریم با اشراف خوبی که به کشور، استان و شمال استان دارید تصمیمات مفیدی برای این منطقه گرفته شود و با پیگیری هایی که انجام می شود به مرحله اجرا دربیاید.

امام جمعه رفسنجان همچنین به سفر هفته گذشته وزیر صمت به رفسنجان اشاره و بیان کرد: در این سفر چند پروژه نیز توسط وزیر صمت کلنگ زنی شد که ان شاءالله این پروژه ها به سرانجام برسد تا بخشی از مشکلات اشتغال این منطقه حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها کرمان شمال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد

مراسم جشن ۱۱۴ زوج جوان با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و ازدواج آسان در دهکده مقاومت‌ بسیج لاله در شهر بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، جشن ۱۱۴ زوج جوان شامگاه سه‌شنبه _هفتم فروردین_ با حضور جمعی از جوانان، خانواده‌ها و مسئولان استانی برگزار شد؛ حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در این برنامه اظهار کرد: فرزندآوری از امورات لازم برای جامعه کنونی است که زوجین باید بدان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام علی نوروزی، مسئول دفتر نهاد رهبری در سپاه جوادالائمه نیز اظهار کرد: عشق و علاقه بین همسران و همچنین روابط مهربانانه در دین اسلام بسیار پسندیده است.

وی افزود: خوش‌خلقی، خوش‌رویی، پرهیز از عیب‌جویی‌ها و خوش‌پوشی از مصادیق مهربانی در روابط بین زوجین است.

عباس علی ریحانی فرمانده سپاه شهرستان بجنورد هم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشن ۱۱۴ زوج جوان از شهرستان بجنورد با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و ازدواج آسان برگزار شد.

وی افزود: زوج‌های این مراسم از بخش‌های مختلف شهرستان بجنورد و از طریق ناحیه‌های بسیج انتخاب شدند و اغلب به تازگی ازدواج کرده‌اند.

ریحانی ادامه داد: طرح محلات اسلامی از جمله برنامه‌های سازمان بسیج بجنورد بوده که تقویت فرهنگ اسلامی و حفظ نهاد خانواده از اولویت‌های آن است.

کد خبر 739499

دیگر خبرها

  • عمده تصادفات در ۵ استان/ ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • بیکاری ۸۳ درصد از جوانان هند
  • عمده تصادفات در ۵ استان/ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • فارغ التحصیلان دکترا این قدرها هم بیکار نیستند
  • سهم تجاری بابل در کریدور شمال-جنوب مشخص شود
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • توجه ویژه مدیریت شهری اصفهان به احداث مراکز گردشگری در شمال شهر