Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@12:42:54 GMT

شرایط ضمانت برای وام ازدواج تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۷۸۶۴

به گزارش اکوفارس، حسینعلی حاجی‌‌دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق درباره وام ازدواج، اظهار داشت: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق، وام ازدواج در سال 1400، 70 میلیون تومان و بازپرداخت آن 10 ساله است.

وی در تشریح جزئیات مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق درباره وام ازدواج، افزود: طبق مصوبه اعضای کمیسیون زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها از یک فروردین 97 به بعد باشد مشمول دریافت وام ازدواج 70 میلیونی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: همچنین براساس این مصوبه زوج‌هایی که در آقایان سن‌شان کمتر از 25 سال و در خانم‌ها سن‌شان کمتر از 23 سال باشد می‌توانند از وام 100 میلیون تومانی با بازپرداخت 10 ساله استفاده کنند.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: علاوه بر این اعضای کمیسیون تلفیق مصوب کردند وام ازدواج در سال آینده نیاز به ضامن ندارد و اعتبارسنجی در این باره آن انجام خواهد شد.

مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه پس از تصویب در جلسه علنی و تایید شورای نگهبان تبدیل به قانون شده و برای اجرا ابلاغ می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: اعضای کمیسیون کمیسیون تلفیق وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی در سال 1403 تغییر کرد

علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - در حاشیه نشست هیأت دولت اظهار کرد: امروز دومین جلسه دولت در سال ۱۴۰۳ تشکیل شد و اعضای دولت گزارش هایی از موضوعات جاری مانند اقدامات ستاد سفر، فعالیت های جامعه پزشکی، خدمات رسانی به سیل زدگان در استان های سیل زده و نمایشگاه قرآن ارائه کردند.

وی افزود: رئیس جمهور وزارتخانه های تولیدی مانند نفت، نیرو، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت را موظف کرد تا برنامه های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند که با همکاری دبیرخانه ستاد شعار سال انجام خواهد شد.

سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می شود.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه اجرای قانون بودجه از فروردین است، یادآورشد: سرعت پیشنهاد آیین نامه های اجرایی قانون بودجه سال جاری از سوی دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه بسیار بالا بود.

وی اضافه کرد: مصوبه دیگر نشست امروز دولت، بررسی و تصویب پیشنهاد نیروی انتظامی در خصوص افزایش جرایم رانندگی بود که مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه در ایام سفرهای نوروزی قرار داریم، در راستای حفظ و صیانت از جان مسافران، رقم جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم افزایش یافت و به تصویب هیأت دولت رسید

منبع: ایرنا

tags # پلیس راهنمایی و رانندگی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • شارژ ۹ میلیونی حساب حقوق این بازنشستگان
  • خطرات ناشی از ازدواج با تفاوت فرهنگی
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • مصوبه جدید دولت برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان
  • مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی در سال 1403 تغییر کرد
  • عوارض صادرات خام و نیمه‌خام همانند سال قبل است
  • حمایت از تولید، نیازمند تخفیف‌های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • خاندوزی: عوارض صادرات خام و نیمه‌خام همانند سال قبل است
  • مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند