Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و اجرایی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از توزیع بیش از 3 میلیون تن نهاده دامی توسط تشکل های این سازمان خبرداد.

 خسرو شهبازی گفت: تا کنون 3میلیون و 326 هزار تن نهاده دامی طی 9 ماهه امسال توسط تشکل های زیر مجموعه سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در بخش کشاورزی تامین و توزیع شد.
وی گفت: از این میزان نهاده دامی 768 هزار تن سبوس، کنسانتره 404 هزار تن، سویا 218 هزار تن، ذرت دانه ای 677 هزار تن، جو 534 هزار تن، تفاله چغندر قند 83 هزار تن، ذرت علوفه ای 144 هزار تن، گندم دامی 108 هزار تن، دان طیور 163 هزار تن، پودر صدف 12 هزار و 500 تن و سایر نهاده ها 215 هزار تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهبازی در باره نهاده کود نیز اظهار داشت: در 9 ماهه امسال حدود 922 هزار تن انواع کودهای شیمیایی، ریزمغذی و آلی زیستی توسط کارگزاران و تشکل های زیر مجموعه سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در بخش کشاورزی توزیع شد.
معاون فنی و اجرایی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: از کل کودهای کشاورزی توزیع شده توسط این تشکل، 311 هزار تن آن مربوط به سهمیه کود شیمیایی یارانه ای بوده است.
شهبازی افزود: سهمیه کود یارانه ای شیمیایی ما در سال جاری 436 هزار تن بود که 18 درصد از سهم کل کود شیمیایی کشور را تشکیل می دهد.
وی میزان تامین و توزیع کودهای ریز مغذی در بخش کشاورزی توسط تشکل های این سازمان را 16 هزار و 196 تن و کودهای آلی زیستی را حدود 65 هزار و 800 تن عنوان کرد.
معاون فنی و اجرایی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران درباره نهاده سموم و بذور اصلاح شده نیز اظهار داشت: در 9 ماهه امسال 2637 تن سم و 202 هزار و 600 تن انواع بذر اصلاح شده در بخش کشاورزی تامین و توزیع شد.
شهبازی در خاتمه به توزیع ماشین آلات کشاورزی اشاره کردو گفت: طی مدت یاد شده، تامین و توزیع 311 دستگاه تراکتور و کمباین و 464 دستگاه ادوات و دنباله بند انجام گرفته است.

برچسب ها: خسرو شهبازی ، تعاون روستایی ، نهاده دامی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000M17

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: خسرو شهبازی تعاون روستایی نهاده دامی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بخش کشاورزی تامین و توزیع نهاده دامی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مرکزی، گفت: چهار هزار و ۲۴ متقاضی مسکن در بخش روستایی به بانک‌های عامل معرفی شدند. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی اکبر اسدی ظهر امروز در نشست شورای مسکن استان مرکزی، اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم به سمت ساخت مجتمع‌های مسکونی است تا سرعت و قیمت تمام شده مسکن برای متقاضیان کمتر شود.  

سرپرست معاونت  عمرانی استانداری مرکزی افزود: چهار هزار و 24 متقاضی مسکن در بخش روستایی به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد با یک‌هزار و 270 متقاضی قرارداد بسته شد، لازم است تا پایان فروردین ماه حداقل چهار هزار متقاضی تسهیلات بانکی خود را دریافت کنند. انتظار می‌رود بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، یک‌هزار و 300 واحد مسکونی را تا پایان سال به متقاضیان تحویل دهد. 

واگذاری قطعات 200 متری در راستای طرح جوانی جمعیت

سعید میرزایی، مدیرعامل عمران شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران در این نشست اظهار داشت: 9 هزار متقاضی در استان در حال گرفتن پروانه ساخت، تایید نقشه و برخی پیمانکاران درحال ساخت هستند، قرارداد واگذاری قطعات زمین 200 متری نیز برای متقاضیان در نظر گرفته شده که در چهار محله شهر جدید امیرکبیر پیش بینی شده است. 

وی بیان کرد: 141هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی ثبت نام کردند که از این تعداد 40 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط شناسایی شدند. 

مجموع پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن بنیاد مسکن استان مرکزی 3404 مورد است

علی عسگری، مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی نیزدر این نشست، اظهار داشت: از محل اعتبارات تخصیصی طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، 8 هزار سهمیه به بانک‌ها اختصاص یافته که چهار هزار و23 مورد به بانک‌ها معرفی شدند. 

مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی خاطرنشان کرد: یک هزار و 270 مورد معادل 16 درصد سهمیه ابلاغی، قرارداد تسهیلات 350 میلیون تومانی منعقد شده است، مجموع پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن بنیاد مسکن استان مرکزی سه هزار و 404 مورد است. 

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • بیماری دامی در مازندران کاهش یافت
  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین در قم اجرایی شد
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی