Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان بعد از چهار ماه از زمان مفقود شدن «معین شریفی»، جوانی که غروب یک روز تابستانی برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و دیگر خبری از او نشد، چند روز قبل لباس‌ها و تلفن همراه این جوان به همراه بخشی از بقایای یک جسد در جنگل یافت شد.

پدر معین در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بعدازظهر جمعه ۲۶ دی‌ماه تعدادی از کوهنوردان شهرستان در مسیر پیاده‌روی خود در جنگل، کفشی را پیدا کردند و با توجه به اینکه یکی از آنها قبلاً همسایه معین بوده و از ماجرای گم‌شدن او خبر داشته، با احتمال اینکه کفش‌ برای معین باشد آن را برایم آوردن و فردای آن روز به محل پیدا شدن کفش رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از جستجو در آن محل تلفن همراه معین که از نظر ظاهری سالم بود اما در آن باطری وجود نداشت را پیدا کردیم.

وی افزود: بعد از آن موضوع را به پلیس اطلاع دادیم و روز یکشنبه نیروهای هلال‌احمر، پلیس و کوهنوردان به محل یافتن وسایل آمدند و به فاصله حدود ۵۰ متر جمجمه و به فاصله ۵۰ متر دیگر تیشرت و شلوار گرمکن و در نزدیکی آن چند تکه استخوان دیگر کشف شد.

پدر معین گفت: هیچ‌ یک از وسایل‌ کشف شده و استخوان‌ها در داخل خاک قرار نداشته و تنها مقداری برگ روی آنها قرار داشت و اینکه گفته شده اینها در داخل خاک پیدا شده، درست نیست.

نعمت‌الله شریفی که خود در گذشته به نیروهای هلال‌احمر شهرستان کردکوی برای یافتن افراد گمشده در جنگل کمک می‌کرد، افزود: در نزدیکی محلی که این وسایل پیدا شده چندین کلبه جنگلی وجود دارد که کوهنوردان همواره در آنجا حضور می‌یافتند. جی‌پی‌اس هلال‌احمر نیز نشان می‌دهد که در روزهای اولیه مفقود شدن معین این محل توسط نیروهای آنها جستجو شده است. اینکه چطور هم کوهنوردان و هم نیروهای هلال‌احمر با این وسایل روبه‌رو نشدند، جای تعجب است.

وی خاطرنشان کرد: مسیری که ماشین معین پارک بوده، به سمت محلی که این وسایل پیدا شده صعب‌العبور بوده و حدود ۱۲۰۰ متر مسیر با شیب زیاد است و توجیهی ندارد که معین برای پیاده‌روی به آنجا رفته باشد.

وی با اشاره به اینکه وسایل پیدا شده برای معین است اما مشخص نیست بقایای این جسد متعلق به چه کسی است، گفت: دو روز قبل پزشکی قانونی آزمایش DNA گرفته و منتظر جواب آزمایش هستیم.

پدر معین با اشاره به فرضیه‌های مختلف در خصوص این موضوع، بیان کرد: کفش و لباس گرمکن پیدا شده سالم هستند و هیچ ردی از اصابت گلوله یا پاره شدن آنها توسط حیوان وجود ندارد.

وی از عوامل نیروهای انتظامی، هلال‌احمر و کوهنوردان خصوصاً گروه کوهنوردان ولاغوز و خانواده امامی که در پیدا کردن این وسایل همراهی داشتند، تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، فرماندار کردکوی بعد از کشف بقایای این جسد گفت که نیروی انتظامی و دادگستری شهرستان پیگیر موضوع هستند تا در نهایت مشخص شود چه اتفاقی رخ داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی معین شریفی هلال احمر پیدا شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه‌ و بویراحمد از پیدا شدن جسد خانم غرق شده توسط نجاتگران هلال احمر استان پس از ۶ ساعت عملیات خبر داد.

«کاظم فلاحی دوست» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی
  • اعترافات قاتلی که جنایت را انکار می‌کرد | پشت پرده کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • رابطه صمیمی ۲ پسر جوان رنگ خون گرفت!
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد