Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی با بیان اینکه بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ متر مکعب از محورهای گیلان توسط راهداران برف روبی شده است گفت : در این مدت ۳۸ خودرو که در بارش برف در راه مانده بود کمک رسانی شده است .‌

«فریبرز مرادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آماده باش کامل راهداران در بارش برف که از روز گذشته آغاز شده بود خبر داد و اظهار داشت: با تلاش نیروهای راهداری همه محورهای مواصلاتی گیلان باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ۶۰ اکیپ راهداری با ۶۰۰ نیروی راهدار و ۳۵۱ دستگاه ماشین آلات در جاده های استان فعال هستند گفت: در محور رشت - لاهیجان( ۱۵ - ۲۰ سانت)، محور اسالم - خلخال( ۳۵ سانت)، محور پونل - خلخال( ۳۰ سانت)، محور بلوردکان - خصیب دشت( ۱۵ سانت)، شوک - ملکوت (۷ سانت)، محور قوشه لانه - کلیشم ( ۳۰ - ۷۰ سانت)، محور توتکابن - حشمت آباد( ۶۰ سانت)برف باریده شده است.


به گفته وی محور سیاهکل - دیلمان ( ۶۰ - ۷۰ سانت)، محور رحیم آباد - لات محله ( ۶۰ - ۷۰ سانت)، محور زیار - شوک( ۶۰ - ۷۰ سانت)، محور فومن - ماسوله( ۳۵ - ۴۰ سانت)، محور ماسال - گیلوان( ۲۰ سانت)،محور شفت - امامزاده ابراهیم( ۳۰ - ۳۵ سانت)، محور شفت - امامزاده اسحاق( ۴۰ سانت)، محور اطاقور - خرما( ۳۰ - ۴۰ سانت)، محور لنگرود - بلوردکان( ۳۰ - ۴۰ سانت)، گردنه حیران( ۳۰ سانت)، محور بهارستان - آقچای( ۲۰ سانت) بارش برف تا صبح امروز گزارش شده است.‌


وی اذعان کرد: تا کنون راهداران سه میلیون و ۳۴۳ هزار و ۵۵۰ متر مکعب از جاده های استان را برف روبی کرده اند.


مرادی بابیان اینکه تلاش راهداران تا پایان بارش برف همچنان ادامه دارد افزود: در این مدت یک هزار و ۶۵ تن شن و نمک در جاده های استان برای جلوگیری از یخ زدگی و انباشت برف پاشیده شده است.‌


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اعلام کرد: به ۳۸ خودرو در راه مانده در بارش برف اخیر توسط راهداران گیلانی امداد رسانی شده است.‌

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: عملیات برف روبی راهداران بارش برف بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی شهرستان تکاب دریکسال گذشته 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان تکاب افزود: در یکسال گذشته بهسازی و آسفالت راه روستایی محور تکاب به اغولبیک به طول ۰.۷ کیلومتر و آی قلعه سی به طول ۲ کیلومتر انجام شد. 

وی با اشاره به شن ریزی راه روستایی و فرعی به طول ۱۵ کیلومتر در مدت زمان مذکور اظهار کرد: در این مدت ۲۱ کیلومتر از راه اصلی وفرعی شهرستان تکاب نیز روکش آسفالت شد. 

برهانی در خصوص سایر فعالیت‌های حوزه استحفاظی این شهرستان نیز یاد آور شد: همچنین در این مدت ۷۷ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان تکاب خط کشی شد ثه و۱۳۰ کیلومتر از این محور‌ها نیز تسطیح و رگلاژ شده اند. 

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان تکاب در خصوص اجرای طرح‌های روشنایی در محور‌های شهرستان تکاب در یک سال گذشته نیز گفت: اجرای روشنایی محور تکاب _بیجار سه راهی قرخلو _تمای به طول ۳۰۰ متر؛ گردنه کوتان به طول ۳۰۰ متر و محور تکاب ایرانخواه سه راهی چیدره به طول ۳۰۰ متر از جمله اقدامات حوزه راهداری شهرستان تکاب در این مدت بوده همچنین در کنار اجرای طرح‌های روشنایی، عملیات تعمیر ونگهداری نیز به صورت مستمر توسط پیمانکار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی شهرستان تکاب دریکسال گذشته 
  • ۱۶۰۰ کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی بازگشایی و لایروبی شد
  • پاکسازی و لایروبی ۱۶۰۰کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی
  • بازگشایی و لایروبی بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی