Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: به دنبال بارش شدید برف در استان تمام محورهای مواصلاتی باز است. - اخبار استانها -

فریبرز کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه  اظهار داشت: از زمان شروع بارش برف تمام نیروهای راهداری همچنان در محورهای استان حضور دارند و با توجه به این که بارش با کولاک و باد همراه بوده خدمت‌رسانی بسیار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که تمام محورهای مواصلاتی بازگشایی شده است عنوان کرد: تنها گردنه کشک‌میر حد فاصل سنقر تا کامیاران به دلیل کولاک خیلی شدید و باد امکان فعالیت وجود ندارد و با هماهنگی پلیس راه این مجوز از دو طرف مسدود است.

کرمی با بیان اینکه در تمامی مجوزهای مواصلاتی استان بارش برف و باران گزارش شده است گفت: دو محور روستایی در ثلاث ‌باباجانی و پاوه نیز مسدود شده بود که بازگشایی شد.

راه ارتباطی 180 روستا و محورهای مواصلاتی استان کردستان درپی بارش برف مسدود شد/ بازگشایی گردنه "ژالانه" اکیپ‌های راهداری استان ایلام در آماده‌باش کامل هستند بارش شدید برف راه دسترسی 190 روستای الیگودرز را قطع کرد

وی با اشاره به اینکه مجموع نیروهای راهدار آماده باش و مستقر در راهدارخانه های سطح استان و درگیر برف روبی 261 نفر است افزود: 162 دستگاه ماشین‌آلات درگیر این عملیات‌ها شد و تاکنون 2957 کیلومتر باند برف‌روبی شده است.

کرمی با بیان اینکه 2017 تن شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است عنوان کرد: به 175 خودروی گرفتار در برف امدادرسانی شده است.

وی با اشاره به بارش برف در 3079 محور روستایی و فعالیت 22 راهدار و 15 دستگاه ماشین‌آلات در این محورها گفت: از ابتدای صبح امروز جهت جلوگیری از یخ‌زدگی جاده‌ها نیروهای راهداری مشغول نمک پاشی محورهای مواصلاتی هستند.

کرمی افزود: شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان از طریق تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل استان کرمانشاه و کشور را دریافت کنند.

انتهای پیام/832/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب و هوا آب و هوا محورهای مواصلاتی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد

در پی بارندگی های اخیر و جاری شدن سیلاب ها یک دستگاه خودروی سواری گرفتار در سیل در آبنمای محور روستایی لشکر در پشت کوه دوساری از توابع شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان از غرق شدن حتمی نجات یافت.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • خودروی گرفتار در سیل عنبرآباد از غرق شدن حتمی نجات یافت
  • فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند