Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:57:31 GMT

شناسایی ۲۵۱ بیمار جدید و فوت ۲۱ کرونایی در مازندران

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۸۲۶۲

شناسایی ۲۵۱ بیمار جدید و فوت ۲۱ کرونایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی شبانه روز گذشته ۲۰۷ بیمار جدید شناسایی و ۲۱۰ بیمار ترخیص شدند و مجموع بیماران بستری شده به هزار و ۱۱۶ نفر رسید.

همچنین طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی بابل ۴۴ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد و ۳۰ نفر بهبود یافتند و اکنون ۲۲۴ نفر در بیمارستان‌ها بستری بوده که ۴۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار مازندرانی براثر ابتلای به کرونا جان خود را از دست داده است.

کد خبر 5127625

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا علوم پزشکی مازندران ساری ویروس کرونا بارش برف شیراز کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا بوشهر عکس استانها ایام فاطمیه عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، شعار امسال هفته ملی سلامت است.
 احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان صبح امروز در نشست خبری از پرداخت بدهی‌های دانشگاه در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: خوابگاه دختران دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

 اسدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز از تلاش دانشگاه برای تامین امنیت غذایی، دارویی و بهداشتی مردم خبر داد و گفت: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۳۴۱۱۰۰۰۲۱۰۵۶۲۰ با معاونت غذا و دارو در ارتباط باشند.
اول تا هفتم اردیبهشت ماه هفته ملی سلامت است شعار امسال این هفته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان همچنین در نشست خبری بمناسبت هفته ملی سلامت با قدردانی از خیرین گفت دانشکده مدیریت و پیراپزشکی و خوابگاه دختران با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد بزودی

فعال می شود .

 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • نحوه محاسبه اضافه‌کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • فعالیت‌های سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشریح شد
  • ۱۶ هزار تماس مزاحمی سال گذشته در اورژانس مازندران ثبت شده است
  • تولید ۲۱ اثر در نخستین کارگاه طراحی پوستر جوانی جمعیت در بابل