Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به تعداد بستری های کرونایی در قم گفت: در حال حاضر۱۰۰ بیمار کرونایی در بخش‌های درمانی بیمارستان‌های قم بستری هستند.

«محمدرضا قدیر» امروز (پنجشنبه ۲بهمن) در گفتگو با  خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به آمار بیماران کرونایی بستری در قم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز ۱۹نفر مشکوک به کرونا در مراکز درمانی پذیرش شدند که از این تعداد ۱۶ نفر در بخش های بیمارستان ها بستری شدند

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به بیمارستان های درگیر با کرونا گفت: در حال حاضر بیماران کرونایی در تعدادی از بیمارستان های قم بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به وضعیت قم در خصوص کرونا تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بيمار پس از بهبودی از بیمارستان های قم مرخص شدند.

 

قدیر با اشاره به آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های قم گفت: در حال حاضر۱۰۰ بيمار کرونایی در بیمارستان های قم بستری هستند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به وضعیت جسمانی این بیماران افزود: در حال حاضر ۸  بيمار بدحال کرونایی در بیمارستان های قم بستری هستند.

 

وی با ابراز تاسف از تعداد فوتی های کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته گفت: در ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه فوتی نداشتیم.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از مردم خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت کرده و همچنان قرنطینه خانگی را جدی بگیرند .

 

لازم به ذکر است بر اساس گفته رییس سازمان نظام پزشکی قم، نخستین مورد بیماری کرونا ۳۰ بهمن ماه توسط پزشکان قمی شناسایی شد و با اثبات آن، حساسیت‌های لازم را نسبت به شیوع آن در کشور به وجود آوردند و مانع از فاجعه ای بزرگ شدند. بر اساس گفته این مقام مسئول، هم‌زمان با قم در ۱۵ استان کشور موارد مشکوک به کرونا وجود داشت، اما قم بر آزمایش و رسیدن به تشخیص نهایی کرونا، اصرار داشت و اولین مورد تشخیص این ویروس در قم مشخص شد.

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا بیمارستان های قم بستری هستند دانشگاه علوم پزشکی قم ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند