Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@07:20:48 GMT

طرز تهیه کاناپ تن ماهی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۸۳۵۶

طرز تهیه کاناپ تن ماهی

 امروز قصد داریم طرز تهیه  کاناپ تن ماهی را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای کاناپ تن ماهی:

تن ماهی یک قوطی
خیارشور ۱۰۰ گرم
سس مایونز یک و نیم قاشق غذاخوری
آب لیموترش یک قاشق غذاخوری
کره ۲۵ گرم
نمک و فلفل به میزان لازم
نان تست به تعداد نفرات

طرز تهیه کاناپ تن ماهی:   ماهی‌ها را از روغن جدا کرده با چنگال خرد می‌کنیم و به آن خیارشور رنده شده، آب لیموترش، نمک، فلفل و سس مایونز اضافه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نان تست‌ها را برش زده کمی کره روی آن می‌مالیم و مواد را روی آن می‌ریزیم، سپس با نخود فرنگی تزئین می‌کنیم.

منبع: ایران بانو

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سبک زندگی پارسی خبر آشپزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود

معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان، گفت: طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی و همچنین کنترل کیفیت مواد غذایی عرضه شده در بیش از ۵۰ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی عملیاتی می‌شود. - اخبار استانها -

مهرداد شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی و همچنین کنترل کیفیت مواد غذایی عرضه شده در بیش از 50 هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی تحت پوشش این دانشگاه از اولویت‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است.

وی افزود: به همین منظور در ماه‌های اخیر گام‌های بسیار موثری جهت رفع کمبودهای موجود در حوزه بازرسی مهندسین سلامت محیط مراکز بهداشت شهرستان‌ها توسط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز برداشته شده است.

معاون اجرایی بهداشت خوزستان، گفت:  در این خصوص با صرف هزینه یک میلیارد تومان در ماه‌های گذشته نسبت به خرید تجهیزات آزمایشگاه‌های آب‌شناسی از قبیل اتوکلاو، فور، کدورت‌سنج و بن ماری برای 23 شهرستان‌ تحت پوشش این دانشگاه اقدام شد.

وی بیان کرد: در ادامه در روزهای آینده با اختصاص یک میلیارد تومان دیگر نسبت به خرید دستگاه‌های پرتابل سنجش کیفی آب آشامیدنی شامل کیت‌های پرتابل کلرسنجی و قرص های سنجش کلر باقیمانده آب (DPD)، پودر و قرص‌های پرکلرین، حلال‌ها و محیط‌های کشت میکروبی مورد نیاز آزمایشگاه آب‌شناسی و همچنین دستگاه‌های پرتابل سنجش قطبیت روغن و دماسنج و اندیکاتورهای سنجش بارمیکروبی سطوح در کارگاه‌های تولید و فراوری مواد غذایی اقدام شد.

شریفی افزود: هدف از این اقدامات افزایش سطح پوشش و‌ تقویت نظارت به موقع و فوری بهداشتی بر تاسیسات آبرسانی و تصفیه‌خانه‌های آب، شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی و همچنین کنترل بهداشتی مواد غذایی در سطح عرضه است.

وی تاکید کرد: با این اقدامات صورت گرفته امیدواریم مخاطرات در این حوزه‌‌ها شناسایی و با همکاری متولیان مربوطه خطری متوجه سلامت جامعه نشود.

معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه چمران در این زمینه افزود: 380 مهندس بهداشت محیط در 23 شهرستان تحت پوشش این دانشگاه در نوبت‌های صبح و عصر در قالب اجرای طرح تشدید بازدید از مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی و کنترل کیفی آب آشامیدنی از ساعت 8 صبح تا 20 عصر در قالب تیم‌های بازرسی ثابت و سیار در حال انجام وظیفه است.

شریفی همچنین گفت: عدم رعایت موازین بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی خط قرمز مرکز بهداشت می‌باشد و با کسانی که سلامت مردم را به مخاطره می اندازند به هیچ وجه مماشات به عمل نمی‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس قانون ماده 13 مواد خوردنی و آشامیدنی مصوب مجلس شورای اسلامی از طریق مراجع قضایی پیگیری‌های لازم برای برخورد با متخلفان بهداشتی شده و در صورت عدم توجه به اخطار بهداشتی مراکز و اماکن نامبرده پلمب خواهند شد.

انتهای پیام/341/

دیگر خبرها

  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم)
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • ۷ دلیل استفاده از سرکه سیب | با این نوشیدنی موثر در کاهش وزن بیشتر آشنا شوید
  • طرز تهیه کروسان خانگی ساده، مرحله به مرحله با تمام نکات (فیلم)
  • تاثیر بی‌نظیر ماسک آب برنج در جوانی و شادابی پوست
  • این میوه‌ها از پرتقال بیشتر ویتامین C دارند