Web Analytics Made Easy - Statcounter

خضریان با بیان اینکه مردم نیازمند همدلی میان مجلس و دولت هستند؛ گفت: استفاده از ادبیات کودکانه می تواند آسیبی برای وحدت میان مجلس و دولت باشد لذا مردم مهمترین رکن هستند و نباید صحنه خدمت به این ملّت به صحنه جدل های سیاسی و رقابت تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان؛ علی خضریان عصر پنجشنبه (‌۲ بهمن )‌در جلسه رسیدگی به مشکلات شهرستان های رفسنجان و انار در محل دفتر امام جمعه رفسنجان بیان کرد: همدلی و وحدت میان  مجلس با دولت نشان دهنده این است که در قالب سفرها در راستای حل مشکلات گام بر می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: عموماً نمایندگان مجلس قبلاً حوزه انتخابیه خود را سرکشی می کردند تا تخصیص و جذب بودجه و توسعه منطقه خود را داشته باشند؛ همه می دانید که طبق قانون، نمایندگان مجلس نمایندگان مردم کشور هستند و علاوه بر دغدغه حوزه انتخابیه خود، به نقاط مختلف کشور سفر می کنند و تصمیمات کشوری را  هم می گیرند.

 

 

وی افزود: این سفرها دستاوردهایی دارد اینکه اگر این فرهنگ جا بیفتد و سفرها بیشتر شود می تواند به مناطق محروم هم رسیدگی شود، همچنین از ظرفیت های ملی در این سفرها در راستای حل مشکلات شهرستان ها در پیشبرد اهداف عدالت، استفاده می شود.

 

 

خضریان با بیان اینکه همه ما در مجلس و دولت بر سر سفره شهدا نشسته ایم و برای ادای این دین باید کار و فعالیت کنیم و در کنار هم به مردم خدمت کنیم؛ افزود: برای خدمت به مردم نیاز به جناح بازی و قبیله گرایی نیست و در واقع مردم به همدلی میان مجلس و دولت نیاز دارند؛ استفاده از ادبیات کودکانه می تواند آسیبی برای وحدت میان مجلس و دولت باشد لذا مردم مهمترین رکن هستند و نباید صحنه خدمت به این ملّت به صحنه جدل های سیاسی و رقابت تبدیل شود.
      

 


وی یاد آیت الله مصباح یزدی را گرامی داشت و افزود: وی می فرمود اگر کار برای خداوند، مردم و انقلاب اسلامی است، قبیله گرایی و دو دسته بازی لازم نیست.

 

 

۱۵میلیارد تومان برای تکمیل مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی آب رفسنجان اختصاص یافت

 

در ادامه این نشست سید مصطفی موسوی آیت‌ اللهی هم به برخی مصوبات این مجلس اشاره کرد و گفت: برای تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان انار ۲۰ میلیارد تومان در این سفر مصوب شد که تخصیص یافته و جذب خواهد شد.

 

 

 

معاون عمرانی استاندار کرمان افزود: همچنین برای تکمیل مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی آب رفسنجان هم ۱۵میلیاردتومان اختصاص یافت که ۱۰ میلیارد تومان از محل بودجه شرکت آب و فاضلاب کشور و ۵ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات استانداری است.

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی خضریان رفسنجان مجلس شورای اسلامی میان مجلس و دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

 این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم
  • پنج اخطار برای یک مجلس