Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله شعبانی موثقی» روز پنجشنبه در جلسه سرگروهان حلقه های صالحین استان همدان اظهار داشت: هر یک از این نخبگان در زمینه‌ای که دارای استعداد هستند باید به آن جهت سوق داده شوند تا کارایی آنان بیشتر شود.

وی با بیان اینکه اگر در منطقه‌ای نوآوری توسط اعضا رخ دهد در جلسات جمعی برای استفاده دیگران باید مطرح شود، عنوان کرد: سیاست اصلی بر فعال شدن این شجره طیبه و تقویت شبکه است و باید تلاش کنیم تا در این راستا به فعالیت بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم دستیابی به نتایج مورد نظر در جلسات صالحین، اظهار داشت: برگزاری جلسات باید به نحوی باشد که با خروجی مناسبی همراه شود و تنها به مطرح کردن گزارش در آن بسنده نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با اشاره به اینکه نحوه فعالیت در هر منطقه باید با ویژگی‌های آن منطقه همخوانی داشته باشد، افزود: یکی از اقداماتی که باید توسط حلقه صالحین راه اندازی شود، طراحی اتاق عملیاتی برای مطالعه مصوبات و ارائه راهکارهای عملیاتی مناسب است.

وی با قدردانی از اقدامات سرگروه های  استان در راستای اهداف صالحین از حجت الاسلام باقری، حجت الاسلام عبدی و حجت الاسلام منصوری به عنوان سرگروه های شهرستان‌های کبودراهنگ، فامنین و رزن که در سرکشی‌های مستمر به موفقیت‌های مطلوبی دست پیدا کرده‌اند، قدردانی کرد.

برچسب‌ها همدان امام جمعه همدان فامنین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان امام جمعه همدان فامنین همدان امام جمعه همدان فامنین اخبار کنکور حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین المللی پردیس دانشگاه زابل برگزار شد،با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

رضا شریفی افزود: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است و امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این زمینه می‌تواند به امن شدن و خوشنامی و معرفی استعداد‌های سیستان و بلوچستان کمک کند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد ومحروم نیست، افزود: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.
رضا شریفی  تصریح کرد: اگر می‌خواهیم سیستان و بلوچستان را با هزینه کمتری مدیریت کنیم باید یک شورای مشورتی پیشکسوتان و ریش سفیدان و یک شورای مشورتی از جوانان، نوجوانان و نخبگان منتخب شناسایی شده این رویداد تشکیل دهیم.
این مسئول خاطر نشان کرد: سال گذشته در سیستان و بلوچستان اتفاقات خوبی رقم خورد و تیم مدیریتی استان توانست به میزان چند برابر اعتبارات سالانه اعتبار جذب کند و طرحهای بزرگی در استان شروع شد و قرار است امسال به بهره‌برداری برسد که شاهد شکوفایی استان باشیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما به اندازه کافی در استان از تعصبات قومی و مذهبی هزینه داده‌ایم و باید حل شود و ما هنرمندان و بزرگانی داریم که تاریخ ساز شده‌اند.
شریفی با بیان اینکه یک طرح تمام شده بهتر از ۱۰ طرح نیمه تمام است، تاکید کرد: مسئولان و نمایندگان مردم باید اولویت‌های سیستان و بلوچستان را شناسایی کرده و همه ما متمرکز شویم و آن را به نتیجه برسانیم و عقب ماندگی‌ها را باید جبران کنیم.

دیگر خبرها

  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند