Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون در واکنش به انفجارهای تروریستی امروز بغداد گفت: نهادهای امنیتی فوراً دلایل وقوع این اقدام تروریستی را شناسایی کنند.

خبرگزاری میزان -سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون به محکومیت انفجار‌های تروریستی امروز (پنج‌شنبه) در بغداد، با انتشار پیامی با بیان اینکه شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان بی‌گناه در نتیجه دو انفجار تروریستی در منطقه الباب الشرقی بغداد موجب تالم خاطر و اندوه فراوان شد، ضمن محکومیت شدید این دو انفجار تروریستی و ناجوانمردانه، از نهاد‌های امنیتی خواست تا فوراً دلایل وقوع این اقدام تروریستی را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر ائتلاف عراقیون در پایان ضمن هشدار به بازگشت صحنه امنیتی به ناکامی‌های سال‌های گذشته، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه تروریستی مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسألت کرد.

بیشتر بخوانید: جریان صدر: تغییرات گسترده‌ای باید در سطح مسئولان امنیتی صورت گیرد

انتهای پیام/

برچسب ها: انفجارهای بغداد سید عمار حکیم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انفجارهای بغداد سید عمار حکیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهی و سنتی ماست، گفت: غالب بانوان عفاف و حجاب را راعایت می کنند و خود را متعهد می دانند. تعداد اندکی هستند که رعایت نمی کنند که عده قابل توجهی با اندک تذکری رعایت می کنند، در میان آنها افرادی که در برابر قانون مقاومت می کنند انگشت شمار هستند.

بیشتر بخوانید: لزوم صدور احکام متناسب با جرم در مورد پرونده‌های مرتبط با حجاب

وی افزود: فراجا در چارچوب های قانونی خود را موظف به رعایت قوانین می داند. به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که مقاومت می کند فرق بگذارند، اساس این است که با تذکر اصلاح شوند.

وحیدی ادامه داد: اجرای این طرح جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قضایی است این کار به عنوان ضابط قوه است و اگر مشکلی باشد باید به قوه قضاییه ارجاع شود.

وزیر کشور درباره نشست های امنیتی ایران و پاکستان اظهار داشت: در سفر به پاکستان با مسئولان امنیتی مذاکراتی داشتیم؛ نظرهای طرفین یکی بود، و هر دو در خصوص برقراری امنیت تأکید داشتند و معتقدیم جریان های تروریستی که هم در خاک ایران و هم پاکستان عمل می کنند از طرف جریان های تروریستی خارجی هدایت می‌شوند.

وی تصریح کرد: برای برقراری هماهنگی های بیشتر در کنترل مرز و هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر، مذاکراتی صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد امنیت بیشتر مرزها باشیم.

کد خبر: 1228314 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند
  • عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • انفجار و آتش‌بازی در کهکشان همسایه