Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور دلایل بازجویی و احضار وزیر ارتباطات به دادسرای عمومی و انقلاب تهران را بیان کرد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: احضار بعضی از مسؤولان به دادسرای عمومی و انقلاب تهران، پیرو برخی از گزارشاتی بود که از قبل داشتیم و نسبت به تخلفاتی بود که صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد احضار و بازجویی از وزیر ارتباطات گفت: به لحاظ مسائل مختلف و شکایاتی که از بخش‌های مختلف شد و به دادسرای تهران ارجاع شده بود، طبق قانون از وی برای بیان توضیحات دعوت شد.

دادستان کل کشور بیان کرد: در این زمینه شاید مقداری بی‌انصافی شده باشد و در انعکاس این موضوع تصور بر این بود که اتهام وی نبستن اینستاگرام بوده است و در فضای مجازی این را بولد کردند؛ درحالی‌که اتهامات متعددی متوجه وی بود و البته این صرف اتهام است و این احتمال وجود دارد که درمجموع رسیدگی‌ها در دادسرا منتهی به قرار منع تعقیب شود.

منتظری اظهار کرد: به هر حال هر فردی که در مظان اتهام است، باید پاسخگو باشد و در نامه‌ای کتبی به وی نوشته و تأکید کردیم که این بخش‌های مضر را باید ببندند و جلویش را بگیرند؛ متأسفانه این کار انجام نشد و قانون نیز آنها را مکلف کرده بود و مصوبات شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی هم وزارت ارتباطات را مکلف کرده بود که یکسری محدودیت‌ها ایجاد کنند که انجام این کار را شاهد نبودیم.

منبع: فارس

کد خبر 469999

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دادسرای عمومی و انقلاب تهران دادستان کل کشور دادسرای تهران اینستاگرام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات وارد میامی شد/ ۲ طرح افتتاح می‌شود

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات به عنوان وزیر معین کابینه سیزدهم در قالب دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان وارد میامی شد، ابراز داشت: در گام نخست وی با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید پیمان کرد.

وی ضمن بیان اینکه دو طرح در این سفر به بهره برداری خواهد رسید، افزود: کلنگ زنی فیبر نوری و افتتاح پست ۴۰۰ کیلووات از جمله این طرح‌ها است.

فرماندار میامی اضافه کرد: وزیر ارتباطات در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت خواهد کرد و بازدیدهایی نیز برای اطلاع از وضعیت نیازها و مطالبات مردم میامی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6081755

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات وارد میامی شد/ ۲ طرح افتتاح می‌شود
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور
  • جزئیات تازه از حمله ایران علیه اسرائیل به روایت مشاور وزیر کشور | سفیر سوئیس به جای وزارت خارجه به سپاه احضار شد!
  • جزئیات تازه از حمله ایران علیه اسرائیل به روایت مشاور وزیر کشور | سفیر سوئیس به جای وزارتخارجه به سپاه احضار شد!
  • مقامات این کشور پیش از عملیاتِ ایران التماس می‌کردند | سفیر سوئیس به سپاه احضار شد!