Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@14:31:21 GMT

(ویدئو) سخنان تند و عجیب در تلویزیون علیه رییس‌جمهور

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۸۸۲۵

(ویدئو) سخنان تند و عجیب در تلویزیون علیه رییس‌جمهور

‍‍‍‍‍‍

فرارو- سخنان تند احمد جهان بزرگی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در شبکه ۴ تلویزیون، بازتاب وسیعی یافته است. معاون اطلاع رسانی دفتر  ریاست جمهوری این سخنان را "توهین" به رییس جمهور دانسته "منتظر توضیح سریع و صریح رسانه ملی هستیم."

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

احمد جهان بزرگی در یک برنامه تلویزیونی در حضور عماد افروغ جامعه شناس گفت: "مسئولی می‌نشیند خانه و ممکن است پای منقل باشد و سر نمی‌زند به این طرف و آن طرف ببیند در مملکت چه می گذرد، حتی وزرایش نمی توانند با او تماس بگیرند، مسئول است؟"

این سخنان جهان بزرگی تعجب عماد افروغ را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جهان بزرگی در ادامه تاکید کرد مسئولین زیادی در جمهوری اسلامی خیانت کرده اند. 

جهان بزرگی مدیر گروه علوم سیاسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مدیر گروه علوم سیاسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی،مدرس سطح دو حوزه علمیه عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

در واکنش به این سخنان علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در توییتر خود نوشت: "آنچه در برنامه‌ای که از شبکه چهار رخ داده افتضاحی شرم‌آور است. بحث آزادی بیان نیست چون دیگر همه می‌دانند که نقد و اعتراض که هیچ، حتی با درشت‌گویی به رییس‌جمهور هم ابدا عقوبتی بدنبال ندارد؛ اما شوربختانه این بار بحث هرزگویی و فحاشی است."

در ادامه این توییت آمده است: «آنتن صداوسیما در روز رفتن ترامپ و همزمان با افتتاح سومین ابر پروژه جهان در سال ۲۰۲۰ توسط رییس جمهور، جولانگاه افترا و توهین است و این شرارت، دیگر خارج از تحمل است. جای تاسف که گوینده‌ی آن محتوای سخیف و اتهام رکیک، معمم و رسانه هم، رسانه‌ی ملی است.»

معزی در این توییت آورده است: "تأسف بیشتر که تا این لحظه، کسی از مقامات سازمان صداوسیما به این سطح از فضاحت، واکنشی نداشته. نهاد ریاست جمهوری، منتظر توضیح سریع و صریح رسانه‌ی ملی در این باره خواهد بود و مصمم است که این مورد عجیب و شرم‌آور را به صورتی مؤثر و در بالاترین سطوح پیگیری نماید."

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: شاخص آلودگی هوا انتخابات 1400 کاظم صدیقی ویروس کرونا فائزه هاشمی صداوسیما حسن روحانی جهان بزرگی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سعید عزت‌اللهی به اتحاد کلباء + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # سعید عزت‌اللهی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • گل سعید عزت‌اللهی به اتحاد کلباء + ویدئو
  • لحظه عجیب شستشوی برج‌های دبی با پهپاد + ویدئو
  • (ویدئو) لحظاتی از زاویه دید گربه را ببینید
  • گل سوم اینترمیامی به نشویل توسط لیونل مسی + ویدئو
  • گل اول اینترمیامی به نشویل توسط لیونل مسی + ویدئو
  • (ویدئو) سانسور جنجالی سکانس ابراز عشق شوهر به همسرش در تلویزیون؛ «دوست دارم» ممنوع!
  • (ویدئو) کارشناس تلویزیون: ریزپرنده‌های اسرائیلی از داخل خاک ایران به پرواز درآمدند!
  • (ویدئو) تصاویری از خسارت سیل امارات