Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زهرا ابراهیمی در نشست نواب روسای هیات‌های ورزشی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه گرایش بانوان به ورزش مطلوب بوده اما برای فراگیر شدن ورزش در زندگی آنان باید بیش از بیش فرهنگ‌سازی و فواید ورزش با بیان دلایل علمی آن همراه شود اظهارداشت: در حقیقت لازمه توسعه ورزش بانوان، بهبود باورهای اجتماعی بوده و هزینه کردن در حوزه ورزش خود یک سرمایه‌گذاری مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه بهبود باورهای اجتماعی، لازمه توسعه ورزش بانوان است افزود: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری رسالت ذاتی‌اش ارتقای همه جانبه وضعیت شاخص‌های بانوان در تمامی حوزه‌ها است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان ‌و بلوچستان با بیان اینکه در حوزه ورزش نیز با وجود چالش و محدودیت‌ها وضعیت منطقه رو به ترقی تلقی می‌شود افزود: نقش ورزش در ارتقای پویایی و سلامت جامعه به قدری است که می‌توان با تقویت آن در جامعه و فراهم ساختن امکانات برای بانوان، به کاهش هزینه‌های دیگری که از ناهنجاری‌ها در اجتماع نشات می‌گیرد کمک کرد.

او  با بیان اینکه در واقع سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش،نوید یک جامعه پویا و توسعه محور را می‌دهد و نشاط بانوان تضمین‌کننده شادابی در جامعه است گفت: در سطح شهرستان‌ها نیز حضور هیات‌هایی با مدیریت بانوان می‌تواند عامل انگیزشی تلقی شود تا ورزش در سیستان و بلوچستان برای بانوان ارتقا یابد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانوان استانداری هیات های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید «شمسی پور» شهید شاخص ورزشی کشور 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یکی از این شهدا شهید «شمسی پور» شهید ورزشکاری که فرمانده شجاع و دلاور جبهه و جنگ، میدان دار ورزش کشور و مروج فرهنگ ایثار و شهادت بود.

شهید علیرضا شمسی پور سال ۴۲ در خانواده‌ای مذهبی در همدان متولد شد، پس از سپری کردن دوران تحصیلی تا دبیرستان، در سال ۶۰ برای گذراندن خدمت سربازی در لشکر ۲۸ سنندج اعزام و بعد از پایان دوره سربازی داوطلبانه وارد نیروی بسیج شد.

این شهید بزرگوار، سال ۶۲ به مدت یک سال در پایگاه مقاومت بسیج مسجد امیرالمؤمنین فعالیت کرد و رفته رفته بعد از خدمت در بسیج مقاومت وارد سپاه ناحیه همدان شد.

وی از سال ۶۳ که در سپاه ناحیه همدان مشغول انجام وظیفه بود، برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به مناطق جنگی اعزام و بار‌ها مجروح و در سه مرحله با تهاجم شیمیایی رژیم بعث عراق شیمیایی شد.

در عملیات‌های دفاع مقدس همواره از شهید شمسی پور به عنوان یک فرمانده شجاع و دلاور یاد شده و این روحیه پس از جنگ نیز به میادین فرهنگی و ورزشی کشیده شد.
شهید شمسی پور قلب تپنده ورزش همدان بود، نه تنها در جبهه و جنگ، بلکه در حوزه ورزش نیز محبوب دل‌ها بود به طوریکه هر قشری از جامعه ورزش با مشکل مواجه می‌شد، گره از مشکلات آنان بر می‌داشت و دست رد به سینه هیچ کس نمی‌زد.
هر چند وی در رشته دوچرخه سواری افتخارات ماندگار را برای ورزش استان همدان به ثبت رساند، اما منشا موفقیت هایش در سایر رشته‌ها به خصوص فوتبال و فوتسال نیز همچنان زبانزد چهره‌های سرشناس فوتبال است.
شهید شمسی پور حتی پس از جنگ تحمیلی، همچنان دلبستگی خاص به مناطق جبهه و جنگ داشت و به طور مستمر برای تداعی یاد و خاطره شهدا و دوستان شهیدش در مناطق جنگی حضور یافت و برای راهیان نور روایت گری کرد و اوج فعالیتش حضور در کمیته تفحص در جستجوی شهدا و تقدیم پیکر مطهر این عزیزان به خانواده هایشان بود.
اردیبهشت ۹۵ در تفحص پیکر مطهر شهدای والفجر ۴ در ارتفاعات کانی‌مانگا منطقه پنجوین عراق، ناگهان به روی مین والمری رفته و یکی از پاهایش قطع و پای دیگر هم مجروح و دقایقی پس از این حادثه به آرزویش که همان شهادت بود، نایل شد.

دیگر خبرها

  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد
  • حمایت از بخش ورزش‌ در استان قم ضعیف است
  • شهید «شمسی پور» شهید شاخص ورزشی کشور 
  • امکان حضور برترین‌های المپیاد ورزش‌های فناورانه در مسابقات بین‌المللی
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند