Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: برای تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی انار ۲۰ میلیاردتومان مصوب شده که پرداخت می‌شود.

مصطفی آیت اللهی موسوی عصر امروز دوم بهمن ماه در جلسه جمع بندی نظارت میدانی در شهرستان رفسنجان، اظهار کرد: برای تکمیل مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی آب رفسنجان ۱۰ میلیاردتومان از شرکت آب و فاضلاب کشور و ۵ میلیاردتومان از طرف استانداری تخصیص خواهد یافت که بخشی از آن تا پایان اسفندماه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی انار ۲۰ میلیاردتومان مصوب شده که پرداخت می‌شود.

اشتغال ۱۱ هزار نفر در مس سرچشمه

به گزارش ایسنا، مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: مجتمع مس سرچشمه ۳۰۰ هزارتن مس محتوا تولید می‌کند و امسال در برنامه داریم که به ۲۸۰ هزارتن تولید مس کاتدی برسیم.

حسین احمدی افزود: در بحت توسعه، برنامه‌ریزی خاصی داریم، ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری شده که تا چند سال آینده با ورود این واحدهای تولیدی به مجموعه، تولید و اشتغال را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: در بحث بومی سازی قطعات، جزو تعهدات ماست که قطعات مورد نیازمان را از داخل تأمین کنیم.

وی با اشاره به اینکه مس ظرفیت جدی در حوزه تولید و توسعه دارد، عنوان کرد: سهم اشتغال رفسنجان در مجتمع مس سرچشمه ۴۰ درصد است.

احمدی خاطرنشان کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران ۱۸ هزار نفر نیرو دارد که ۱۱ هزار نفر در مجتمع مس سرچشمه مشغول به کار هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها کرمان مجتمع مس سرچشمه برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، فاطمه سلیمی در گفتگویی با بیان اینکه شورای ششم، شورای مردم‌محور بوده و سیاست‌های ابلاغی خود به شهرداری را هم براساس همین نگاه تدوین نموده، اظهارکرد: یکی از جلوه‌های تحقق این رویکرد، تعریف پروژه‌های زودبازده بوده که طی دو سال گذشته اجرایی شده است.

وی گفت: خوشبختانه پیشرفت پروژه‌های زودبازده یک به ۱۰۰ درصد رسیده و میانگین پیشرفت پروژه‌های زودبازده ۲ هم حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد برآورد شده که گام موثری در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری در محلات حاشیه شهر و هدف بازآفرینی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه اجرای پروژه‌های زودبازده یک و دو رضایتمندی عمومی خوبی را در سطح جامعه ایجاد کرده، افزود: براساس همین اهمیت، وارد فاز سوم پروژه‌های زودبازده در سال ۱۴۰۳ می‌شویم.

سلیمی تصریح کرد: امسال برای هر محله هدف، ۱۵ میلیارد تومان و در سرجمع ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم که همچون گذشته، با نظر و خواست ساکنان و شوراهای اجتماعی محلات هزینه خواهد شد.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های پروژه‌های زودبازده ۳، پیش‌بینی امکان تعریف و اجرای پروژه‌های کلان‌تر با تجمیع اعتبار مصوب اشاره داشت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896382

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • تخصیص ۴۵ میلیارد برای ساخت پنل خورشیدی در تنگستان
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل