Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صداي ايران،هیات عالی نظارت به ریاست  صادق آملی لاریجانی و با حضور اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز ( پنج شنبه ۲ بهمن ماه) تشکیل جلسه داد.

در این جلسه موضوع گزارش مغایرت وعدم انطباق مصوبه مجلس در خصوص اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری با سیاست‌های کلی نظام مورد بررسی قرار گرفت و بعد از بحث و بررسی مفصل اعضاء ، پنج مورد از بندهای مصوبه مورد اشاره مغایر سیاست‌های کلی نظام تشخیص داده شد و مقرر گردید به شورای محترم نگهبان ارسال و برای اصلاح به مجلس شورای اسلامی ارجاع گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابه این گزارش، در جلسه امروز هیئت عالی نظارت، نماینده شورای نگهبان، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس و معاون امور مجلس وزرات کشور دیدگاه های خود را در موضوع مورد بررسی بیان کردند

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام مصلحت نظام مصوبه انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  اولین جلسه مراکز مهر خانواده در محل دادگستری باحضور اصغر حمیدی رئیس دادگستری و اکرم عالی مسلک رئیس بهزیستی به اتفاق کارشناسان حوزه پیشگیری بهزیستی و دادگستری در خصوص نحوه اجرای برنامه‌های ابلاغی شورای اجتماعی کشور به دادگستری تشکیل شد.


عالی مسلک ، رئیس بهزیستی سلماس گفت: در این جلسه کارشناس پیشگیری بهزیستی گزارش جامعی از عملکرد خود درخصوص مرکز مهر خانواده در سال ۱۴۰۲ ارایه و برنامه های ابلاغ شده مربوط به ‌پشتیبانی و استمرار فعالیت مراکز ملاقات فرزندان طلاق موضوع تبصره ذیل ماده ۴۱قانون حمایت خانواده و آیین نامه اجرایی آن بحث و تبادل افکار و برنامه مدون تدوین شد.


در ادامه جلسه در مسائل مربوط به تامین هزینه‌های مصرفی و تجهیزات مرکز و نیز وسایل مورد نیاز مطرح و ریاست دادگستری با تامین آنها موافقت کرد .

 

دیگر خبرها

  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت