Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@15:48:25 GMT

طرز تهیه ساندویچ مرغ هالوپینو خوشمزه

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۸۹۹۳

طرز تهیه ساندویچ مرغ هالوپینو خوشمزه

در این مطلب می‌توانید ۲ روش طرز تهیه ساندویچ مرغ هالوپینو خوشمزه که یک نوع برگر مرغ دست ساز خانگی به صورت گریل است را درادامه یاد بگیرید.

روش اول طرز تهیه ساندویچ مرغ هالوپینو

مواد لازم برای ۴ ساندویچ

پیاز رنده شده: نصف لیوان فرانسوی دسته‌دار

پنیر چدار رنده شده: ۱/۳ لیوان فرانسوی دسته‌دار

گشنیز تازه خرد شده: ۱/۴ لیوان فرانسوی دسته‌دار

سیر: ۲ حبه

فلفل هالوپینوی میکس شده: ۲ قاشق چای خوری

زیره آسیاب شده: ۱ قاشق چای خوری

نمک: ۳/۴ قاشق چای خوری

فلفل آسیاب شده: ۱/۴ قاشق چای خوری

سینه مرغ: حدود ۷۰۰ گرم

نان همبرگری: ۴ عدد

پیاز قرمز خرد شده، کاهو، خیار شور، گوجه و سس: به مقدار لازم

طرز تهیه

 

در اولین مرحله از طرز تهیه ساندویچ مرغ هالوپینو باید سینه مرغ خرد شده را داخل غذاساز یا میکسر بریزید تا کاملاً چرخ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس مرغ‌های له شده را در یک کاسه بریزید و پیاز رنده شده، پنیر چدار رنده شده، گشنیز، سیر، فلفل هالوپینوی میکس شده، زیره، نمک و فلفل را با هم ترکیب کنید. سپس یک دستکش بزنید و مواد را با دست خوب ورز دهید تا با هم مخلوط شوند. حال یک ماهیتابه گریل یا هر نوع ماهی تابه‌ای که در دسترس دارید را با شعله ملایم روی گاز قرار دهید. سطح ماهیتابه را با کمی روغن چرب کنید. مواد ساندویچ مرغ را به ۴ قسمت تقسیم کنید. یک قسمت آن را بردارید و مثل همبرگر دست ساز گرد و پهن کنید و داخل ماهیتابه قرار دهید.

در این مرحله از طرز تهیه مرغ هالوپینو بعد از اینکه یک سمت برگر مرغ هالوپینو خوب سرخ شد، آن را برگردانید تا طرف دیگر آن هم پخته شود. این کار را برای هر ۴ برگر انجام دهید. پخت هر طرف از برگر مرغ هالوپینو تقریباً ۸ دقیقه طول می‌کشد. بعد از آماده شدن مرغ آن را داخل نان همبرگر قرار دهید و به همراه سس، کاهو، گوجه و خیار شور میل کنید.

روش دوم طرز تهیه ساندویچ مرغ هالوپینو

 


مواد لازم برای ۴ عدد ساندویچ

نان فرانسوی بزرگ: ۱ عدد

روغن زیتون: ۱ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل: به مقدار لازم

سینه مرغ شده پخته شده و ریش شده: ۳ لیوان فرانسوی دسته‌دار

پودر سیر: ۱ قاشق چای خوری

پنیر خامه‌ای: ۱۰۰ گرم

آب ترشی هالوپینو: ۱ قاشق غذاخوری (اختیاری)

پنیر چدار رنده شده: ۴ قاشق غذاخوری

طرز تهیه

در اولین مرحله از طرز تهیه ساندویچ مرغ هالوپینو باید فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد روشن کنید تا گرم شود. سپس مرغ را به همراه پیاز، ادویه‌جات و مقداری آب داخل یک قابلمه بریزید تا پخته شود. حال مرغ‌ها را ریش ریش کنید تا برای ساندویچ مرغ هالوپینو از آن استفاده کنید. مقداری روغن زیتون داخل یک ماهیتابه کوچک بریزید و آن را با شعله ملایم روی گاز قرار دهید تا گرم شود. سپس نصف هالوپینو‌ها را به صورت حلقه‌ای برش بزنید و به روغن زیتون اضافه کنید. هالوپینو را برای ۱۵ دقیقه تفت دهید و زمانی که فلفل کمی نرم شد، شعله گاز را خاموش کنید و آن را کنار بگذارید.

در دومین مرحله از طرز تهیه ساندویچ مرغ و بعد از پختن مرغ و آماده شدن فلفل هالوپینو، باید در یک کاسه بزرگ، پنیر خامه‌ای، پودر سیر و آب ترشی فلفل هالوپینو را با هم ترکیب کنید. مواد را با کمک همزن بزنید تا کاملاً سبک و یک دست شوند. حال نان فرانسوی را به ۴ قسمت تقسیم کنید و سپس مقداری از این سس پنیری را روی نان‌ها بزنید. مقداری مرغ روی نان قرار دهید و روی هر مرغ یک قاشق پنیر چدار رنده شده و مقداری هالوپینوی تفت داده شده بریزید. حال ساندویچ‌ها را برای حدود ۷ دقیقه در فر قرار دهید تا آماده شوند و پنیر کاملاً آب شود.

نکات و فوت و فن‌های طرز تهیه ساندویچ مرغ هالوپینو  

*برای درست کردن ساندویچ مرغ هالوپینو می‌توانید از مرغ تکه‌ای پخته شده یا مرغ سوخاری شده به جای مرغ ریش شده استفاده کنید.

*می‌توانید این ساندویچ مرغ هالوپینو را با انواع سس قرمز، خردل و سفید میل کنید.

*اضافه کردن آب ترشی هالوپینو موجب خوش عطر شدن و طعم‌دار شدن سس ساندویچ مرغ هالوپینو می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ساندویچ مرغ ساندویچ مرغ گریل سبک زندگی پارسی خبر لیوان فرانسوی دسته دار مرحله از طرز تهیه فلفل هالوپینو قاشق چای خوری قرار دهید ۱ قاشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه یک غذای خوشمزه خیابانی با دل و جگر توسط آشپز پاکستانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نوشیدنی های خنک با موز توسط فروشنده های خیابانی (فیلم) طرز تهیه 5 بره 19 کیلویی توسط آشپز هندی (فیلم) طرز تهیه چپلی کباب ، غذای معروف افغانستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه سوسیس گوشت خانگی (فیلم)
  • سالاد فیله مرغ سوخاری با سس رنچ، جذاب‌ترین سالادی که تابه‌حال خورده‌اید
  • طرز تهیه نان کشمشی خانگی، نرم و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه مینی چیزکیک لیمویی، ساده و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه شوید واویشکا با مرغ، غذای آسان و خوشمزه گیلانی
  • طرز تهیه سالاد ماکارانی رژیمی با کلم بروکلی
  • این سالاد سبز را با حبوبات و سبزیجات درست کنید و لذت ببرید
  • طرز تهیه خوشمزه‌ترین دسر یخچالی با شیره انگور و گردو + فیلم
  • طرز تهیه یک غذای خوشمزه خیابانی با دل و جگر توسط آشپز پاکستانی (فیلم)
  • طرز تهیه نان سیمیت ترکیه ای، نرم و خوشمزه (فیلم)