Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از اعمال قانون بیش از ۳۴۰۰ خودرو متخلف به علت نقض ترددهای شبانه تنها طی یک شب در شهر اصفهان خبر داد.

محمدرضا محمدی اظهار کرد: بیش از ۳۴۰۰ خودرو متخلف به علت نقض ترددهای شبانه فقط طی شب گذشته (چهارشنبه_۲ بهمن ماه) در کلان شهر اصفهان اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردارنی از همکاری مردم استان اصفهان در اجرای طرح ممنوعیت‌های ترافیکی، تاکید کرد: ممنوعیت تردد شبانه خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پلیس راهور استان اصفهان، رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هر گونه تغییر وضعیت پس از جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

محمدی با اشاره به استمرار اجرای ممنوعیت و اعمال قانون ترددهای غیر مجاز توسط دوربین ها و مامورین از کسبه و صاحبان صنوف خواست به منظور جلوگیری از نقض قانون، زودتر تعطیل کنند تا در زمان شروع ممنوعیت های شبانه در منزل باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محدودیت های کرونایی طرح منع تردد شبانه جريمه اعمال قانون پليس راهور استان اصفهان اعمال قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع بارش ها در غرب استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به فعالیت این سامانه بصورت رگبار‌های بهاری و وزش باد به نسبت شدید تا شدید در بیشتر مناطق استان گفت: بارش باران در برخی مناطق غربی و جنوبی استان از جمله بویین میاندشت، فریدونشهر و چادگان آغاز شده است.


محمد رضا رفیعی افزود: هشدار نارنجی هواشناسی برای مناطق جنوبی استان از جمله سمیرم، شهرضا و دهاقان و شهر‌های نایین و ورزنه و هشدار سطح زرد هواشناسی برای امروز در تمامی مناطق استان صادر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی گفت: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت شبانه روز گذشته به ۲۳ و در خنک‌ترین ساعت به ۱۵ درجه سانتی‌گراد رسید.


رفیعی افزود: بادرود با دمای ۲۹ و فریدونشهر با چهار درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

دیگر خبرها

  • شروع بارش ها در غرب استان اصفهان
  • اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • تخلفات رانندگی در شب های تهران به اوج می رسد | ثبت یک میلیون و ۹۵۰ هزار تخلف رانندگی در سال گذشته
  • اعمال قانون ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره تخلفات شبانه در تهران
  • ۱میلیون ۹۵۰هزار جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • یک میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • ۱.۹ میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در پایتخت
  • ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند