Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در پی اهانت به رییس جمهور در برنامه شبکه چهار سیما علیرضا معزی با واکنش در توییتر خود نوشت: آنچه در برنامه‌ای که از شبکه چهار رخ داده افتضاحی شرم‌آور است. بحث آزادی بیان نیست چون دیگر همه می‌دانند که نقد و اعتراض که هیچ، حتی با درشت‌گویی به رییس‌جمهور هم ابدا عقوبتی بدنبال ندارد؛ اما شوربختانه این بار بحث هرزگویی و فحاشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این توییت آمده است: آنتن صداوسیما در روز رفتن ترامپ و همزمان با افتتاح سومین ابر پروژه جهان در سال ۲۰۲۰ توسط رییس جمهور، جولانگاه افترا و توهین است و این شرارت، دیگر خارج از تحمل است. جای تاسف که گوینده‌ی آن محتوای سخیف و اتهام رکیک، معمم و رسانه هم، رسانه‌ی ملی است.

معزی در این توییت آورده است: تأسف بیشتر که تا این لحظه، کسی از مقامات سازمان صداوسیما به این سطح از فضاحت، واکنشی نداشته. نهاد ریاست جمهوری، منتظر توضیح سریع و صریح رسانه‌ی ملی در این‌باره خواهد بود و مصمم است که این مورد عجیب و شرم‌آور را به صورتی مؤثر و در بالاترین سطوح پیگیری نماید.

واکنش واعظی

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏هر چه به انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم توهین به رئیس‌جمهور و تخریب دولت افزایش می‌یابد. این روش غیراخلاقی که با آموزه‌های دینی ما مغایر است، برای توهین‌کنندگان محبوبیت نمی‌آورد، از عزم و اراده رئیس‌جمهور و دولت برای تلاش بیشتر در این شرایط سخت و خدمت به مردم نمی‌کاهد. ‏میثاق همه ما در حکمرانی قانون اساسی است، مردم از تنش و توهین و جنجال خسته‌ شده‌اند. برای حل مشکلات کشور نیاز به تعامل و هم‌افزایی داریم، تبلیغات و دخالت در امورات و وظایف دیگران، راهگشا نیست. به جای شعار عمل کنیم و اجازه دهیم مردم قضاوت کنند.»

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جهان‌ بزرگی عضو هیئت‌ علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مناظره‌ای که از شبکه چهار صدا و سیما پخش شد، در اظهاراتی بی‌سابقه گفت: مسئولی که در خانه نشسته و شاید پای منقل هم باشد، جایی سر نمی‌زند و وزرایش نمی‌توانند با او تماس بگیرند، این مسئوله؟(جزئیات بیشتر)

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رئیس جمهور صداوسیما رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در جلسه شورای اداری استان سمنان با قدردانی از مردم و عوامل اجرایی دور دوم سفر رییس جمهور ابراز امیدواری کرد: همانگونه که مصوبات و اعتبارات دور نخست سفر رییس جمهور به خوبی اجرایی شد ؛ مصوبات و اعتبارات دور دوم سفر هم بخوبی محقق و اجرایی شود
استاندار سمنان هم با قدردانی از استقبال پرشور مردم و تمام عوامل اجرایی ورسانه‌ها گفت: با توجه به گزارش سامد مبنی بر حدود ۱۲۷ هزار و ۵۰۰ در خواست مردمی ثبت شده ،  افزایش بیش از ۴ برابری درخواست‌های مردمی در مقایسه با دور نخست سفر بیانگر افزایش اعتماد مردم به دولت و افزایش وظایف دولت در قبال مردم است
سید محمدرضا هاشمی تحقق شعار سال و تامین منابع آب را از اولویت‌های امسال استانداری اعلام و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست برای جذب کامل اعتبارات تخصیصی استان تا اول شهریور ماه امسال سریعتر اقدام کنند
حمیدی معاون امورعمرانی استاندار سمنان با اشاره به ۱۴۵ پروژه مصوب دور دوم سفر با اعتبار هشت هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان گفت: اعتبار عمرانی دور دوم سفر رییس جمهور بیش از سه برابر و از رقم سه هزار میلیارد تومان سفر اول به رقم بیش از ۱۰  هزار میلیارد تومان رسیده است و اختصاص این رقم برای امسال از نکات قابل توجه در اعتبارات عمرانی دور دوم سفر است
معاون امور عمرانی استاندار با اشاره به نیمه تمام بودن ۵۵۵ پروژه استان افزود: برای اتمام این تعداد ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در جلسات دور دوم سفر پیشنهاد شدکه بنا به پیشرفت فیزیکی هر پروژه این رقم پیشنهادی هزینه خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • اسکورت عجیب و جالب رئیس جمهور کشورمان در لاهور پاکستان+ فیلم
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد