Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل باشگاه فوتبال پرسپولیس با حضور در بیمارستان، جویای شرایط درمان مهرداد میناوند شد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جعفر سمیعی مدیرعامل سرخپوشان پایتخت ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در بیمارستان لاله تهران، آخرین وضعیت درمان  مهرداد میناوند از نزدیک پیگیری کرد.

سمیعی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که گرفتار کرونا شده، گفت: میناوند یکی از چهره‌های سرشناس و دوست‌داشتنی فوتبال ایران به شمار می‌رود که همیشه تعصب خود به پرسپولیس و تیم ملی را ثابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدن مهرداد روی تخت بیمارستان با آن روحیه خوبی که دارد، واقعا سخت است.

وی ادامه داد: در یکی، دو روز گذشته به صورت مداوم از طریق دوستانم در بیمارستان لاله و همچنین تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس به خصوص افشین پیروانی که مدیر تیم ماست، در جریان درمان میناوند قرار گرفتم. احساس وظیفه کردم که خودم به بیمارستان بیایم و از نزدیک با کادر درمانی او صحبت کنم. در بیمارستان، با همسر و خواهر مهرداد و همچنین دوستان او از جمله علی کریمی، بهنام ابوالقاسمپور و محمدرضا مهدوی هم گفت‌وگویی داشتم.

سمیعی افزود: به عنوان مدیر باشگاه از تیم پزشکی بیمارستان لاله درخواست کردم به علت جایگاه مهرداد در فوتبال ملی ، با دقت‌نظر و تلاش بیشتری شرایط درمانی او ادامه یابد. آقایان دکتر لطفی و دکتر هاشمیان توضیحاتی از وضعیت میناوند در روزهای گذشته و امروز دادند و در خصوص ریسک‌های ممکن هم صحبت کردیم. از دکتر لطفی و همکارانش درخواست کردم هر کجا به کمکی نیاز بود، به ما اطلاع بدهند. تمام ارکان باشگاه در کنار میناوند و خانواده او می‌ماند تا این چهره سرشناس فوتبال کشورمان بار دیگر سلامتی خود را به دست بیاورد.

او همچنین تاکید کرد: من از مردم کشورمان می‌خواهم برای مهرداد میناوند دعا کنند تا هر چه زودتر سلامتی‌ خود را به دست بیاورد و به آغوش خانواده بازگردد. امیدوارم همه مردم کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این بلای سخت را از خود دور کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نهایت گفت: به عنوان یک ایرانی، بار دیگر از کادر درمانی کشور در همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تقدیر و تشکر می‌کنم. به همه پزشکان، پرستاران و کارمندان بیمارستان‌های کشورمان خداقوت می‌گویم. امیدوارم در کنار هم و با کمک یکدیگر، زمینه ریشه‌کن شدن این ویروس را بسازیم.

همچنین افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت همبازی سابقش نیز اظهارداشت:دیروز (چهارشنبه) در بیمارستان لاله تهران حضور پیدا کردم تا مراحل درمانی مهرداد را جویا شوم. متاسفانه اصلا حال خوبی نداشت اما با توجه به تلاش‌های تیم پزشکی، شنیدم که شرایط او امروز بهتر از قبل شده است.

وی ادامه داد: مهرداد یکی از پیشکسوتان خوش‌قلب فوتبال ایران به شمار می‌رود و دعا می‌کنم هر چه زودتر به خانه برگردد. از مردم کشورم هم می‌خواهم برای سلامتی میناوند دعا کنند. او به تازگی دوران جدیدی از زندگی خود را آغاز کرده و به فاصله کوتاه پس از ازدواج، دچار این ویروس منحوس شده است. انشالله این روزهای سخت برای او و خانواده‌اش به سرعت سپری شود و دوباره مهرداد را قبراق و سرحال در کنار خودمان ببینیم.

پیروانی در پایان گفت: تک‌تک بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس، دعاگوی سلامتی برای مهرداد هستند. با اعضای خانواده او هم در تماس هستیم و امیدواریم به زودی خبر سلامتی دوباره میناوند را بشنویم. هواداران پرسپولیس و طرفداران سایر باشگاه‌ها هم تماس می‌گیرند و برای سلامتی این چهره فوتبالی کشورمان دعا می‌کنند. باید از کادر درمانی میناوند هم تشکر کنیم زیرا شبانه‌روز در حال تلاش هستند./ فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان لاله مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سگ‌های درمانگر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیمارستانی در اسپانیا برای تقویت روحیه بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه از سگ‌ها کمک می‌گیرد.

به گزارش فرارو، بیمارستان دل‌مار در بارسلونا با همکاری بنیاد Affinity که در حوزه درمان با کمک حیوانات فعالیت دارد، طرحی را به صورت آزمایشی برای بهبود شرایط روحی بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان راه‌اندازی کرده است.

براساس این طرح، سگ‌های درمانگر دوبار در هفته به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به دیدن بیماران بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان می‌روند.

رویترز می‌نویسند با ورود سگ‌های درمانگر به بخش مراقبت‌های ویژه، جوئل بوئنو یکی از بیماران این بخش اشک شوق می‌ریزد.

بوئنو ۳۴ ساله می‌گوید که سرگرم شدن با سگ‌های درمانی، او را به یاد سگ خودش در خانه می‌اندازد.

او همچنین به رویترز گفت: داشتن کسی که شما را بیش از هر چیز دیگری در جهان دوست دارد عالی است.

لوسیا پیکازو، پزشک این بیمارستان نیز می‌گوید که هرچند در حال حاضر این روش درمان تنها یک فرضیه است، اما به نظر می‌رسد حال بیماران با این کار بهتر می‌شود.

پزشکان در این پروژه نمونه‌های بزاق بیماران را قبل و بعد از یک جلسه درمانی تجزیه و تحلیل می‌کنند.

آن‌ها از این طریق می‌توانند شاخص‌های استرس مانند کورتیزول همچنین شاخص‌های مربوط به سلامتی مانند اکسی توسین و سروتونین را اندازه بگیرند.

بیماران تنها کسانی نیستند که از این پروژه سود می‌برند، ماریبل ویدا که پروژه حیوان درمانی «Affinity» را رهبری می‌کند، می‌گوید بسیاری از کارکنان بخش اورژانس نیز از این‌که این حیوانات بانمک در اطرافشان هستند، لذت می‌برند.

بوئنو در مورد مزایای این نوع درمان شکی ندارد. او می‌گوید که فقط خبر احتمال ورود این سگ‌ها به بخش مراقبت‌های ویژه روحیه‌اش را بهتر کرده است.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مردم
  • اجرای موفق طرح ملی پایش مراکز درمانی کشور در تعطیلات نوروز