Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نوایی عصر روز پنجشنبه در جلسه کاری و هم‌اندیشی با نایب رئیسان هیات‌های ورزشی و باشگاه‌های بانوان اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی بانوان با رویکرد ورزش در خانه به لحاظ شرایط کرونایی باید در اولویت هیات‌های ورزشی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی نیز با حضور کمتر از ۱۵ نفر  و رعایت تمامی دستورالعمل‌ها بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حوزه ورزش بانوان ۲ سال متوالی است که در رتبه نخست استان قرار داریم و از این رو نباید دوران کرونا مانع حرکت رو به جلو ورزش بانوان باشد.

وی به مشارکت بانوان در برنامه‌های دهه مبارکه فجر امسال اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با روز میلاد حضرت فاطمه (س) امسال از مدال‌آوران ورزش بانوان تجلیل خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مراغه اضافه کرد: بانوان ورزشکار مراغه‌ای در رشته‌های سپک‌تاکرا، فوتسال، تنیس، تنیس روی‌میز، کونگ‌فوتوآ، ورزش‌های روستایی، تیراندازی با کمان و کاراته در سال‌های اخیر خوش درخشیده‌اند.

نوایی بیان کرد: حضور بانوان فعال در رشته سپک‌تاکرا در اردوهای تیم ملی در رده‌های سنی مختلف، حضور در لیگ فوتسال دسته ۲ کشوری و کسب مقام‌های نخست در مسابقات کشوری از جمله این افتخارهاست.

وی جمعیت ورزشی بانوان شهرستان را ۴ هزار و ۲۸۰ نفر عنوان کرد و گفت: بیشترین جمعیت ورزشی در بخش ورزش بانوان شهرستان مربوط هیات ژیمناستیک، والیبال و آمادگی جسمانی است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بانوان ورزشکار مراغه در ۲۷ رشته ورزشی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۸ باشگاه ویژه بانوان در سطح شهرستان داریم و در ۲۲ باشگاه در نوبت صبح بانوان و بعداز ظهر آقایان فعالیت می‌کنند و در مجموع ۴۰ باشگاه بانوان در سطح شهرستان فعال است.

وی همچنین اخذ پروانه فعالیت برای باشگاه‌های ورزشی بانوان را خواستار شد و تاکید کرد: باشگاه‌های ورزشی باید در رشته‌های ورزشی مرتبط با پروانه فعالیت کنند و در غیر اینصورت با آنها برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، هشت هزار و ۹۷۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۲ هیات ورزشی در  مراغه فعالیت می‌کنند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی وزارت ورزش و جوانان مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی وزارت ورزش و جوانان مراغه آذربایجان شرقی وزارت ورزش و جوانان مراغه اخبار کنکور ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان ارتش در شهرستان مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرمانده پادگان امام رضا(علیه السلام) مراغه گفت: همزمان با روز ارتش امروز تیم سیار بهداری گروه ۱۱ توپخانه با حضور در شهر ۱۵۰ نفر را به صورت رایگان ویزیت کردند.

سرتیپ دوم ستاد حاتم سیفی افزود: ویزیت، مشاوره پزشکی، تست فشار خون و قند از خدمات ارائه شده به شهروندان بود.

وی هدف از برگزاری این طرح درمانی را تحقق شعار «ارتش انقلابی فدای ملت» اعلام کرد و افزود: ارتش انقلابی و همیشه پای کار در کنار تامین امنیت، خود را خادم ملت می‌داند و در همه حال در کنار مردم انقلابی و همیشه در صحنه است.

امیر سیفی گفت: نیروهای پادگان امام رضا(علیه السلام) مراغه در لبیک گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب در همه عرصه‌ها در خدمت مردم شهرستان‌های جنوب استان است.

 

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • ویزیت رایگان ارتش در شهرستان مراغه
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب