Web Analytics Made Easy - Statcounter

فشردگی بازی های سیتی بالاخره دی بروین را از پا در آورد. 

کوین دی بروین در پی مصدومیتی که در جریان برد 2-0 چهارشنبه شب منچسترسیتی برابر استون ویلا بر او عارض شد، احتمالا چندین بازی از همراهی تیمش عاجز خواهد بود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از City Xtra، هنوز یک ساعت از بازی دو تیم در ورزشگاه اتحاد نگذشته بود که دی بروین به دلیل آنچه پپ گواردیولا آن را «مشکلی عضلانی» معرفی کرده است، زمین بازی را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا گفته می شود که این هافبک بلژیکی به دلیل آسیب دیدن همسترینگش، حدود 2-3 هفته قادر به بازی کردن نخواهد بود. بدین ترتیب حتی بازی کردن دی بروین در روز هفتم فوریه مقابل لیورپول هم در هاله ای از ابهام قرار دارد. 

اخبار داغ 

مهرداد میناوند به کما رفت امید نورافکن: رضا آذری تیمش را دوست دارد / واکنش نورافکن به انتشار عکس دوستش با پیراهن سپاهان عکس ترسناک کرونایی از محمدرضا گلزار و امین حیایی در پیست اسکی نیوشا ضیغمی چطور عاشق همسر میلیاردرش شد + فیلم کریستیانو رونالدو: سوپرکاپ ایتالیا، جام بسیار مهمی محسوب می شود؛ اسکودتو هنوز در دسترس است زیدان: تمام مسئولیت این شکست را می پذیرم و برای هر چیزی در مورد آینده ام آماده هستم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری فوق العاده حساس و مهم از دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال در استادیوم هزاع بن زاید میهمان تیم فوتبال العین است و امیدوارم است تا با کسب نتیجه لازم، کار راحتی در مسابقه برگشت داشته باشد.

ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الهلال که توانسته است در این فصل نتایج فوق العاده درخشانی کسب کرده و با ثبت پیروزی‌های متوالی نام خود و تیمش را وارد کتاب رکوردهای گینس بکند، اسامی ۱۱ بازیکن مورد نظرش را برای این مسابقه اعلام کرد.

در غیاب یاسین بونو که به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از بازیکنان خارجی در مسابقه رفت غایب است، ژسوس به محمد العویس اعتماد کرده تا سنگربان تیم ملی عربستان در این مسابقه از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفته و وظیفه حراست از دروازه تیمش را بر عهده بگیرد.

در خط دفاعی و به مانند اکثر بازی‌های این فصل، کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی در کنار علی البلیهی مدافع جنجالی و پرحاشیه الهلال زوج خط دفاعی را تشکیل داده اند. همچنین سعود عبدالحمید به همراه یاسر الشهرانی مدافعان راست و چپ الهلال هستند.

الهلال برای این مسابقه بار دیگر در مرکز میدان به استفاده از دو هافبک توانمند و خارجی خود تکیه کرده است. سرگئی میلینکوویچ ساویچ بازیکن صربستانی که در این فصل عملکرد بی‌نظیری داشته و یکی از ستون‌های تیمش به شمار می‌رود، در کنار هم تیمی پرتغالی اش یعنی روبن نوز به میدان می‌روند و وظیفه تقابل با خط هافبک العین را بر عهده دارند.

در ادامه شاهد حضور چهار مهره هجومی در ترکیب اصلی آبی‌های ریاض هستیم. سالم الدوسری مرد سال فوتبال آسیا و کاپیتان الهلال در پست وینگر چپ، مایکل دلگادو به عنوان وینگر راست بازی می‌کنند. عبدالله الحمدان در غیاب الکساندر میتروویچ در خط حمله قرار گرفته و پشت سر او مالکوم برزیلی بازی می‌کند.

دیگر خبرها

  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند
  • واکنش‌ها به مصدومیت ستاره آرسنال: طبق معمول!