Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی اظهار کرد: در پی اعلام هواشناسی خراسان رضوی، مبنی بر وزش شدید باد، نیروهای خدمات شهری، فضای سبز و آتش نشانی از ظهر امروز به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و همچنان مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: در همین راستا بیش از ۶۵۰ نفر نیروی پاکبان به همراه ۴۶ دستگاه خاور، ۵ دستگاه جرثقیل، ۴ دستگاه بالابر، ۳۹ اکیپ سطوح شیب‌دار، ۶۰ دستگاه خودروی برف‌روب و  ۳۲ دستگاه گریدر به حالت آماده باش در سطح شهر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حوزه فضای سبز نیز حدود ۳۰۰ نیروی کارگری به همراه ۳ دستگاه بالابر، ۸۰ دستگاه خودرو و ۸۰ دستگاه اره موتوری به صورت آماده‌باش مشغول فعالیت هستند و براساس آخرین آمار جمع آوری شده از سطح مناطق، تاکنون بالغ بر ۵۵ اصله درخت در سطح شهر، دچار شکستگی شاخه، تاج  یا سقوط شده‌اند که بلافاصله با حضور به موقع نیروهای فضای سبز نسبت به رفع خطر و جمع‌آوری آنها اقدام شده است.

یعقوبی با اشاره به آماده‌باش نیروهای آتش نشانی، افزود: تاکنون در پی تماس شهروندان با سازمان آتش نشانی، بیش از ۱۱۰ مورد عملیات در سطح شهر، شامل بررسی اسکلت‌های ساختمانی دارای خطر،  بازدید از ساختمان‌های نا ایمن، بررسی و رفع خطر اجسام معلق و نماهای خطری و سقوط درختان روی دیوار با کابل برق صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 70031

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون خدمات شهری شهرداری مشهد مهدی یعقوبی مشهد آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتر‌ها حادثه ساز شدند

افراسیابی فرمانده آتش نشانی شهرداری طبس گفت: ساعت ۲۲:۴۱ دیشب یک دستگاه سواری لیفان با یک نفر شتر در روبروی پست برق ۴۰۰ طبس برخورد کرد.

او افزود: با اعلام این حادثه به مرکز فوریت‌های ۱۲۵ شهرداری طبس، بلافاصله یک دستگاه خودرو سنگین و یک دستگاه خودرو امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید

 قاچاق سوخت ۲ قربانی گرفت

افراسیابی اظهار کرد: این خودرو دارای ۴ سرنشین بوده که ۲ نفر از آنان دچار مصدومیت شده و با تلاش تیم آتش نشانی همه سرنشینان خودرو از خودرو رهاسازی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • حفر کانال بزرگ ۴۳۵ متری برای دفع آبگرفتگی در منطقه اکباتان اهواز
  • آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر
  • شتر‌ها حادثه ساز شدند
  • تردد بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • چرا هتل هما 2 مشهد محبوبیت زیادی دارد؟
  • آماده‌باش ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی اصفهان
  • ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی آماده‌باش هستند
  • آب‌گرفتگی شدید در شهرک دانش قزوین + فیلم و عکس
  • آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی قم در ایام نوروز