Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان قوچان از ممنوعیت تردد کامیون تریلی در محور قوچان به درگز و بالعکس به دلیل بارش برف و کولاک خبر داد.

سهراب عفتی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این نکته که تمامی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان قوچان با کولاک شدید برف مواجه است، عنوان کرد: به علت کولاک شدید و کاهش دید افقی و لغزندگی سطح جاده‌ها، تردد کامیون و تریلی در محور قوچان به درگز و بالعکس تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر عدم بروز هیچ‌گونه سانحه تصادف در منطقه افزود: تردد وسایل نقلیه سبک در محور قوچان به درگز تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و از مسافران تقاضا می‌شود با ایمنی و تجهیزات کامل از این محور عبور کنند.

عفتی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در راه‌های مواصلاتی شهرستان قوچان، گفت: نیروهای راهداری با تمام توان و تجهیزات در حوزه استحفاظی مستقر هستند و تا کنون ۲۰۰۰ تن شن و نمک‌پاشی در محورهای جاده‌ای انجام‌ شده است و ۴۰۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی برف‌روبی شده است ولی به علت کولاک شدید در حال حاضر این اقدامات متوقف‌ شده که پس از بهبود شرایط از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها برف و کولاک قوچان محور قوچان به درگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان

 مقیمی در جمع خبرنگاران به میزبانی مدیریت راه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه سه میلیون و ۵۳۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان طی فروردین ماه تردد کردند، گفت: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این بازه زمانی دو هزار و ۳۸۵ تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، جمعه ۲۴ فروردین پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۱۴ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربینهای نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه پرتردد ترین محور در این بازه محور آرادان – گرمسار بوده، افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها