Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@13:22:37 GMT

نوسازی ۱۵ دستگاه تاکسی فرسوده آبیک

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۹۹۲۹

نوسازی ۱۵ دستگاه تاکسی فرسوده آبیک

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ۱۵ دستگاه تاکسی نو  و یک دستگاه مینی بوس  به چرخه حمل و نقل شهر آبیک اضافه شد.

۲۰۰ میلیون تومان برای خرید این خودرو‌ها هزینه شده است.

۲۵۰ تاکسی در شهر ۵۵ هزار نفری آبیک، فعال است.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی تاکسی حمل و نقل شهرستان آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه تاکسی در رشت گران شد

علیرضا زارع، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: نرخ کرایه تاکسی سال جدید در مسیر‌های مختلف در خطوط پرترافیک و کم ترافیک به طور میانگین بین ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است.

او افزود: این افزایش نرخ علاوه بر تاکسی‌ها، آژانس‌ها، تاکسی‌های بی سیم، خودرو‌های ویژه فرودگاه، ترمینال و مینی‌بوس‌های فعال تحت نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت را شامل می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تصریح کرد: رانندگان نباید بیشتر از نرخ تعیین شده، از مسافران کرایه دریافت کنند؛ در صورت دریافت گزارش تخلف در این خصوص، ظرف ۴۸ ساعت رسیدگی خواهد شد.

زارع از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف در دریافت کرایه را از طریق شماره تلفن‌های ۳۳۸۵۴۳۵۱ و ۳۳۸۵۴۳۵۲ اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

بر اساس آمار نزدیک به ۶ هزار تاکسی در رشت موجود است که حدود ۳ هزار و ۹۰۰ دستگاه از آنها دارای عمر بالا و فرسوده اما در سطح شهر فعال هستند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • نوسازی بیش از ۶۰۰ پلاک بافت فرسوده در منطقه ۱۷
  • ابلاغ آئین نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها / افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده افزایش یافت
  • ارزش اسقاط خودرو بالا رفت
  • افزایش ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده
  • کرایه تاکسی در رشت گران شد
  • ابلاغ آیین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها
  • ابلاغ آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها/ افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • مشارکت مردمی در نوسازی بافت‌های فرسوده پررنگ می‌شود