Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از معاونین، سفرای پیشین و مدیران کل سابق وزارت امور خارج جمهوری اسلامی ایران در اقدامی روشنگرانه؛ بیانیه سرگشاده‌ای را در مورد انتخابات امریکا و استقرار بایدن در کاخ سفید در دست تدوین دارند. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از معاونین، سفرای پیشین و مدیران کل سابق وزارت امور خارج جمهوری اسلامی ایران در اقدامی روشنگرانه؛ بیانیه سرگشاده‌ای را در مورد انتخابات امریکا و استقرار بایدن در کاخ سفید در دست تدوین دارند که بزودی منتشر میگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه انتظارات، مطالبات و دیدگا‌های این جمع دیپلماتیک در چارچوب مواضع اعلامی و اصولی کشور؛ از رئیس جمهور جدید و دستگاه حاکمه امریکا مطرح و بخصوص پیرامون برجام و اینده ان دیدگاه‌های عملیاتی خود را پیشنهاد نموده اند.

گفتنی است:این تحرک سیاسی؛ برای اولین بار است که از سوی پیشکسوتان و فرهیختگان عرصه دیپلماسی کشور بصورت علنی و عمومی برای افکار عمومی و بازیگران صحنه تحولات بین المللی عرضه میگردد.



منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان، گفت: وحدت نظر و وحدت رویه در تدوین سازوکار‌های مشارکت مردم در مصادیقی مانند تعیین اولویت‌های تخصیص منابع ارزی و ریالی، برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح کشت فصلی محصولات زراعی و باغی، تقویت و ارتقای امنیت اقتصادی به خصوص امنیت سرمایه‌گذاری و در نهایت مبارزه دقیق و علمی با فساد ضروری است.

سیدمهدی فلاح میری در اولین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با موضوع بررسی برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل صنعت، معدن تجارت استان، بخش خصوصی و سایر نهاد‌های مرتبط نظیر اتاق بازرگانی، سازمان جهاد کشاورزی، بانک‌ها، تأمین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: اهتمام ویژه در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، ضمن رعایت الزامات اجرایی آن از قبیل شناخت نحوه مشارکت مردم و ظرفیت‌های آن، بسترسازی‌های موردنیاز و رفع نیازمندی‌های قانونی و ساختاری مشارکت و ایضاً شناسایی موانع مشارکت‌های مردمی و نیز همفکری تمامی دستگاه‌های متولی الزامی است.

 وی در ادامه پس از بیان اظهارات اعضای حاضر در جلسه تصریح کرد: رسیدن به وحدت نظر و وحدت رویه در تدوین سازوکار‌های مشارکت در مصادیقی مانند تعیین اولویت‌های تخصیص منابع ارزی و ریالی، مدیریت صحیح صادرات و واردات بدون ایجاد اخلال در روند تولید محصولات داخلی، مبارزه مؤثر با قاچاق کالا، برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح کشت فصلی محصولات زراعی و باغی، تقویت و ارتقای امنیت اقتصادی به خصوص امنیت سرمایه‌گذاری و در نهایت مبارزه واقعی، دقیق و علمی با فساد لازم و ضروری است.

دیگر خبرها

  • وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است
  • «هدفی» که ایران با حمله به اسرائیل زد!
  • بیانیه ضد ایرانی جو بایدن
  • بیانیه بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی از طرف آمریکا
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • بیانیه تند بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی آمریکا
  • رسانه آمریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • ندای مواضع ضدونقیض از درون کاخ‌سفید؛ اسرائیل می‌تواند آمریکا را وسط تنش با ایران بیاندازد؟
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)