Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، و به نقل از روابط عمومی مرکز کردستان، به منظور توسعه و به روز رسانی زیر ساخت‌های صداوسیما و تکمیل شبکه‌های دیجیتال و رادیویی تفاهم نامه‌ای بین صداوسیمای مرکز کردستان و استانداری کردستان به امضا رسید.

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در این جلسه با بیان اینکه اگر می‌خواهیم کردستان در مسیر توسعه قرار گیرید باید به رسانه خصوصا صداوسیما توجه جدی شود گفت: استان کردستان شرایط خاص خود را دارد و کردستان برای توسعه همه جانبه نیازمند همکاری گسترده رسانه ملی است تا ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آن به خوبی در سراسر کشورنمود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادنیا افزود: با توجه به نظر سنجی‌ها مردم استان از برنامه‌های تولیدی در صدا وسیمای مرکز کردستان رضایتمندی کامل دارند، ما به عنوان دولت در استان میان خود و صداوسیما فاصله‌ای احساس نمی‌کنیم و از هر امکانی برای تقویت رسانه ملی بهره خواهیم گرفت.

انتهای پیاکم/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداو سیما استانداری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: طبق آیین‌نامه یک درصد از کل اعتبارات شرکت‌های دولتی و بانک‌ها با نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در حوزه فرهنگ و هنر هزینه شود، اگر در اصفهان این مطالبه انجام شود، موقعیت بسیار خوبی برای جهش فرهنگ و هنر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمهدی سیدین‌نیا شامگاه _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در نشست صمیمانه اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان با مدیر کل ارشاد و هنرمندان اظهار کرد: شرایط دنیا به سرعت در حال تحول بوده و در حوزه فرهنگ هزینه کردن سرمایه‌گذاری است، آنچه برای ما باقی می‌ماند همین سرمایه‌گذاری است.

وی با تاکید بر اینکه هزینه کردن برای نیروی انسانی سرمایه‌گذاری است، هرچند زمان‌بر و هزینه‌بر است، افزود: از مسئولان تقاضا دارم به عرصه فرهنگ و هنر نگاه سرمایه‌گذاری داشته باشند تا سال‌های سال از آن بهره‌مند باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مسئولان حوزه مدیریت شهری دغدغه‌مند هستند و تشکیل چنین جلساتی می‌تواند مفید باشد، گفت: باید این اراده را تمام مسئولان شهر داشته باشند و اصفهان در معادلات جایگاه خود را پیدا کند.

سیدین‌نیا با اشاره به ابلاغیه رئیس جمهور در رابطه با شهر صنایع دستی گفت: اگر اصفهان پیشگام نشود، سایر استان‌ها پیشی می‌گیرند، ظرفیت‌های خوبی در شهر اصفهان وجود دارد که باید در راستای رسیدن به اهداف از آن‌ها بهره گرفت.

وی با اشاره به آئین‌نامه بند «ه» تبصره ۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: طبق این آئین‌نامه یک درصد از کل اعتبارات شرکت‌های دولتی و بانک‌ها با نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در حوزه فرهنگ و هنر هزینه شود، اگر در اصفهان این مطالبه انجام شود، موقعیت بسیار خوبی برای جهش فرهنگ و هنر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: اعتباری که سال جاری برای حوزه فرهنگ و هنر در نظر گرفته شده مبلغ بسیار خوبی است.

کد خبر 744947

دیگر خبرها

  • اعتبار حوزه هنری فقط نیم درصد بودجه فرهنگی است
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • اختصاص یک درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • میراث‌ فرهنگی خراسان شمالی ۳۸۷ میلیارد ریال اعتبار ملی جذب کرد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • اختصاص نیافتن اعتبار برای مبارزه با کرم برگ خوار پاییزه در خراسان شمالی