Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استون ویلا از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس محکوم شد. 

دین اسمیت از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس محکوم شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، در جریان دیدار منچسترسیتی و استون ویلا، گل برناردو سیلوا در شرایط مشکوکی به آفساید به ثمر رسید و این موضوع باعث خشم و اخراج دین اسمیت، سرمربی ویلایی ها شد. اسمیت پس از بازی این تصمیم را رقت انگیز و مسخره توصیف کرد و تا روز سه شنبه، 7 بهمن فرصت دارد تا به اتهاماتی که حالا از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به او در خصوص استفاده از کلمات توهین آمیز و فحاشی وارد شده پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسمیت در بخشی از صحبت هایش پس از بازی گفته بود:

من از داور چهارم (سر صحنه گل اول) پرسیدم آیا آنها برای کریسمس توپ شعبده بازی (juggling balls) دریافت کرده اند؟

گل برناردو سیلوا به استون ویلا  

 

اخبار داغ 

مهرداد میناوند به کما رفت امید نورافکن: رضا آذری تیمش را دوست دارد / واکنش نورافکن به انتشار عکس دوستش با پیراهن سپاهان عکس ترسناک کرونایی از محمدرضا گلزار و امین حیایی در پیست اسکی نیوشا ضیغمی چطور عاشق همسر میلیاردرش شد + فیلم کریستیانو رونالدو: سوپرکاپ ایتالیا، جام بسیار مهمی محسوب می شود؛ اسکودتو هنوز در دسترس است زیدان: تمام مسئولیت این شکست را می پذیرم و برای هر چیزی در مورد آینده ام آماده هستم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایسنا، پپ گواردیولا بعد از جدایی از بایرن‌مونیخ راهی منچسترسیتی شد. این سرمربی بزرگ اسپانیایی از سال ۲۰۱۶ با سیتیزن‌ها کار می‌کند و توانسته است با این تیم نتایج درخشانی را کسب کند.

منچسترسیتی فصل قبل با هدایت پپ گواردیولا دست به تاریخ‌سازی زد و با هدایت پپ توانست سه‌گانه را برای نخستین بار به دست آورد.

سیتی در فصل جاری هم از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود اما این تیم در دیدار برابر رئال مادرید شکست خورد.

روزنامه Relevo اسپانیا اعلام کرد که گواردیولا به جدایی از منچسترسیتی نزدیک شده است. این روزنامه نوشت: این باور در بین سران باشگاه منچسترسیتی وجود دارد که پپ گواردیولا قراردادش را تمدید نخواهد کرد و از تیم جدا می‌شود.

خبر جدایی گواردیولا از منچسترسیتی در رسانه‌های عربستانی هم بازتاب داشته است. روزنامه سعودی اسپورت نوشت که دو باشگاه النصر و الهلال به‌شدت به جذب گواردیولا علاقه دارند و رویای جدب این سرمربی بزرگ را دارند. البته بسیار بعید است که گواردیولا حتی در صورت جدایی از منچسترسیتی راهی لیگ عربستان شود.

کد خبر 845888 برچسب‌ها ویژه ورزشی جوزپ گواردیولا عربستان

دیگر خبرها

  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • خلاصه‌بازی منچسترسیتی و چلسی + فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1-0 چلسی (نیمه نهایی جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • منچسترسیتی - چلسی؛ ترکیب رسمی