Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@23:40:28 GMT

وضعیت جسمانی «میناوند» حاد است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۰۰۳۱

وضعیت جسمانی «میناوند» حاد است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، امیر حسین لطفی متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه و رییس دپارتمان مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های خصوی تهران با اشاره به وضیعت عمومی مهرداد میناوند فوتبالیست خوب کشورمان از مردم و علاقمندان خواست برای بهبود حال وی دعا کنند.

لطفی گفت: میناوند دو روز پیش با وضیعت تنفسی وخیم(دیسترس تنفسی) و تنفس های سطحی به بیمارستان مراجعه و بخاطر شرایط اورژانسی، تحت درمان های پیشرفته قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشک معالج میناوند در ادامه افزود : متاسفانه به دلیل مراجعه‌ی دیر هنگام ،ریه‌ی ایشان تا هشتاد درصد درگیری دو طرفه‌ ناشی از ویروس کرونا داشت چندان که مجبور شدیم نام برده را بیهوش و سپس تحت مداوای پیشرفته قرار دهیم .دکتر لطفی ادامه داد: متاسفانه ایشان زمانی به بیمارستان مراجعه نمود که در فاز طوفان التهابی ناشی از کووید۱۹ بود. به همین خاطر بیمار سریعاً به آی‌سی‌یو منتقل و به دستگاه تنفس مصنوعی متصل شد.

وی در خصوص اقدامات درمانی برای میناوند گفت: بر اساس دستور العمل های علمی و کشوری تمام اقدامات پیشرفته‌ی درمانی و دارویی در حال انجام است . میناوند برای همه‌ی ما یک سرمایه‌ی ملی است و همه‌ تلاش خواهیم کرد برای سلامتی ایشان و شادی دل مردم همه‌ی اقدامات لازم را انجام دهیم.

فاطمی افزود: با توجه به وضیعت درگیری شدید ریه ها ،امروز برای بیمار تراکئوستومی ( باز کردن مجرای نای) انجام و بوسیله برنکوسکوپی، هر دو ریه ایشان شستشو داده شد. خوشبختانه پس از این اقدام اکسیژن خون تا حدودی بالا آمد.

این متخصص بیهوشی گفت: وضعیت فعلی میناوند فاز حاد و نگران‌کننده است و من از مردم و علاقمندان به ایشان می‌خواهم دعاهای ناب و انرژی‌های مثبت خود را به کمک تیم درمان و ایشان روانه نمایند. مسلماً با امیدواری کارمان را ادامه می‌دهیم تا مانع از آن شویم وضعیت وخیم‌تر شود. وی همچنین در ادامه داد: خوشبختانه هیچگونه کمبود دارویی یا امکانات و تجهیزاتی وجود ندارد و مردم خوب کشورمان مطمئن باشند تیم درمانی میناوند علی رغم اینکه او از بیماری زمینه‌ای و چاقی هم رنج می‌برد از تمامی امکانات برای درمان او برخوردارند.

فاطمی در پایان از اینکه مجدداً کرونا در کشورمان علی رغم تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت در حال اوج‌گیری است ابراز نگرانی کرد و افزود:من عمیقاً از مردم و عزیزانی که این ملت به آنها علاقمندند تقاضا می‌کنم در مقابله و مبارزه با کرونا تا ریشه‌کنی و کنترل بیماری هرگز کوتاه نیایند،  ماسک بزنند، دست‌های خود را دایم بشویند، فاصله اجتماعی و فیزیکی را رعایت کنند، دورهمی‌ها را تا زمان کنترل کرونا به تعویق بیاندازند، مسافرت نروند و به محض آنکه علایمی در خود دیدند که مشکوک تلقی می‌شود به پزشک خود مراجعه کرده تا مبادا در روال درمانی وقفه و دیرکرد ایجاد شود.

پربیننده ترین فوری/ دبیر کل حزب الله لبنان ترور شد؟ هشدار مهم به دارندگان سهام عدالت تکلیف آموزش و پرورش برای استخدام معلمان سال۱۴۰۰ مشخص شد چری آریزو TE۵ چند؟ +جدول قیمت دلار ۲ بهمن ماه ۱۳۹۹

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اخبار مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند

بهادری منفرد گفت: ۲ هزار و ۹۵۷ نفر از این تعداد مراجعه کننده به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۲۶۳ نفر در بخش‌های مختلف مراکز درمانی بستری شدند، ادامه داد: از این تعداد ۲۸۴ نفر در بخش‌ اورژانس، ۲۳۹ نفر در بخش‌های عمومی و ۴۵ نفر در بخش‌های ویژه بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ابراز کرد: ۱۳۱ مورد عمل جراحی از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • مسمومیت ۵۰۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در ۱۲ روز
  • مسمومیت بیش از ۵۰۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در ۱۲ روز
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی
  • وضعیت همراهان بیماران بستری را تعیین تکلیف کنید
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی