Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:50:44 GMT

پوشش دیجیتال در کردستان ۹۹ درصد است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۰۰۳۴

پوشش دیجیتال در کردستان ۹۹ درصد است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، و به نقل از روابط عمومی مرکز کردستان، علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صداوسیما رسالت اصلی این سازمان را توزیع پراکنده امکانات و زیر ساخت‌های رسانه‌ای درسراسرکشور عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما در راستای تامین تجهیزات مورد نیاز سراسر کشور است خوشبختانه صداوسیمای مرکز کردستان در بسیاری از شاخص‌ها جزء مراکز برتر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیدادی ضمن تقدیر از تلاش مدیرکل و همکاران فنی مرکز، استانداری و همکاران ستادی سازمان افزود: پوشش دیجیتال در استان کردستان حدود ۹۹ درصد است که بالاتر از میانگین کشوری است.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی همچنین در این مراسم گفت: این تفاهم نامه ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های تولیدی مرکز کردستان و رضایت هرچه بیشتر مخاطبان استان را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای کردستان با اشاره به اهمیت زیرساخت‌ها در رسانه گفت: بدون زیرساخت مناسب، هیچ روساختی دارای بقا و انسجام نیست و در رسانه ملی هم زیرساخت بسیار مهم است و این تفاهم نامه توسعه و بروز رسانی زیرساخت‌های شبکه‌های استانی و تکمیل پوشش دیجیتال تلویزیونی و اف ام در سطح استان را ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پوشش رسانه ای صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران

به‌گزارش خبرگزاری مهر، احمد حمزه‌زاده روز دوشنبه ضمن تأکید بر لزوم افزایش بهره‌وری ۲۵ درصدی در همه حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طی سخنانی بیان کرد: در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران و با توجه به اشغال ۷۰ درصدی اقامتگاه‌های رسمی استان در ایام نوروز، توسعه زیرساخت‌های گردشگری و افزایش ظرفیت‌های اقامتگاه‌ها با بهره‌برداری از هزار تخت در هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در دستورکار این اداره‌کل طی سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ تعداد اقامت‌کنندگان استان ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گزارش شد که در مسیر تحقق هدف افزایش ۲۵ درصدی جذب گردشگران به استان، لازم است زیرساخت‌های تأسیسات گردشگری برای ۴میلیون و ۳۰۰ هزار گردشگر در سال آینده مهیا شود.

وی اظهار کرد: بدیهی‌ست که برای افزایش ظرفیت زیرساخت‌های گردشگری استان، لازم است تا نسبت به صدور موافقت‌های اصولی در قالب مجوزهای انبوه با رعایت ضوابط و قوانین مروبط به تأسیسات گردشگری اقدامات لازم صورت گیرد.

حمزه‌زاده خاطرنشان کرد: موافقت‌های اصولی و صدور مجوز برای احداث هتل‌ها، اقامت‌گاه‌ها و بومگردی‌ها دری گشوده در مسیر افزایش توان استقبال استان در مسیر ورود گردشگران داخلی و خارجی است.

کد خبر 6085748

دیگر خبرها

  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد
  • بازداشت سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود