Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: با توجه به کولاک شدید و برف، تردد در همه محورهای روستایی شیروان فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: از ظهر امروز پنج شنبه همه نیروها و عوامل راهداری در محورهای روستایی مستقر شده و مشغول شن ریزی و نمک پاشی در جاده های ارتباطی هستند که همه محورها باز و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان با اشاره به کولاک شدید و برف و نمک پاشی و شن ریزی چندین باره در برخی از مسرهای روستایی بیان کرد: راه روستای تنسوان بخش مرکزی که به دلیل یخ زدگی مشکلاتی را در تردد خودروها ایجاد کرده بود شن ریزی و نمک پاشی شد و اینک مشکل خاصی ندارد.

 

 

جوان عنوان کرد: همچنین گردنه شیخ حسن در بخش سرحد این شهرستان به دلیل کولاک شدید تردد به سختی انجام می شد که اقدام به شن ریزی و نمک پاشی شد و از همه شهروندان انتظار می رود از هرگونه تردد غیرضروری پرهیز و با توجه به وضعیت کنونی جاده ها نکات ایمنی را رعایت کنند.

 

 

ستاد مدیریت بحران شهرستان شیروان، طی اعلامیه ای از احتمال وزش شدید باد در این شهرستان از عصر امروز تا فردا خبر داده است.

 

 

در این اطلاعیه آمده است: همشهریان پیش بینی ها و مراقبت های لازم جهت خطر تند باد و کولاک را داشته باشند و ضمن ایمن سازی تاسیسات و لوازم در معرض آسیب از سفر به ارتفاعات و مناطق  روستایی خودداری کنند.

 

 

لازم به ذکر است؛ از فردا جمعه دمای هوا کاهش شدید یافته (احتمالا تا ۱۴ درجه زیر صفر ) و احتمال یخ زدگی لوله ها و کنتورهای آب وجود دارد.

 

 

همچنین به دلیل برودت هوا امکان افزایش مصرف گاز و افت فشار گاز و احتمال قطعی گاز وجود دارد و همشهریان لازم است جهت پیشگیری از قطعی گاز مقدار مصرف گاز خانوار را شدیدا کاهش داده و هر خانواده حداقل یک بخاری را خاموش کنند.

 

 

شهرستان شیروان ۶۵۰ كیلومتر راه روستایی دارد كه ۷۰ درصد آن در مناطق كوهستانی واقع است.

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: راه ارتباطی بارش برف شیروان نمک پاشی شن ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱ اردیبهشت / تردد در محورهای شمالی روان است

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین‌های کشور تا امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک

ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس

محورهای مسدود شریانی

محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

نیکشهر - چابهار

رودبار جنوب - ایرانشهر

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد - طالقان

۲- چاهان - زرآباد

۳- جکدان - جاسک

۴- فنوج - کتیج - رمشک

۵- دلگان - بمپور

۶- قصرقند - نیکشهر

۷- بمپور - فیروزآباد

۸- نیکشهر - بنت

۹- جلگه - چاه اسحاق

۱۰- کنارک - زرآباد

۱۱- فنوج - اسپکه

۱۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۱۳- نوبندیان - ریمدان

۱۴- فنوج - بنت

۱۵- اسپکه - بمپور

۱۶- دلگان - زهکلوت

۱۷- جکیگور- سرباز

محورهای دارای انسداد فصلی

۱- سروآباد - پاوه

۲- سی سخت - پادنا

۳- گنجنامه - تویسرکان

۴- وازک - بلده

۵- پونل - خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در اردبیل، نیمه شرقی و شمال آذربایجان شرقی، زنجان، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، دامنه‌های شرقی زاگرس مرکزی و جنوبی، شامل بعضی نقاط استان‌های کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، شرق کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق فارس، نیمه غربی یزد، غرب و نیمه جنوبی کرمان و شمال هرمزگان، در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه در ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان، شمال شرق فارس بارش شدت خواهد داشت، افزود: یکشنبه در شمال شرق فارس، کرمان، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات یزد، به‌تدریج در ساعات بعدازظهر با نفوذ موج تراز میانی جو به غرب کشور، افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه با ورود سامانه بارشی، در بیشتر مناطق کشور به جز نوار شرقی، بارش و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

ضیائیان با اشاره به اینکه سه‌شنبه از میزان بارش در شمال غرب و غرب کاسته و گستره بارندگی به دیگر نقاط کشور کشیده می‌شود، ادامه داد: طی پنج روز آینده، در مناطق مستعد رگبار تگرگ و در مناطقی که بارش رخ نمی‌دهد، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

کد خبر 746114

دیگر خبرها

  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی وناپایداری‌های محلی سیستان وبلوچستان
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • سفر به سوریه با ویزای الکترونیکی امکان‌پذیر می‌شود
  • ثبت انواع قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس امکان‌پذیر است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱ اردیبهشت / تردد در محورهای شمالی روان است