Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:17:43 GMT

مهرام پیروز شهرآورد تهران در لیگ بسکتبال زنان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۰۰۹۵

مهرام پیروز شهرآورد تهران در لیگ بسکتبال زنان

به گزارش ایرنا، لیگ برتر بسکتبال زنان گرامیداشت شهدای مدافع سلامت امروز در سه دیدار از گروه الف پیگیری شد که نتایج آن به شرح زیر است:

 گروه بهمن تهران ۹۶ - ۴۶ ستاد گاز تهران

نارسینا تهران ۶۵ - ۸۱ مهرام تهران

سینام مشهد ۴۹ - ۵۷ پاز تهران

اکنون در گروه الف مهرام و بهمن با ۲۰ امتیاز در رده اول و دوم و در گروه ب پالایش نفت آبادان و شورا و شهرداری قزوین با ۱۶ امتیاز رده رده نخست و دوم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال مهرام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال مهرام بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال مهرام اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال ایران، تیم شهرداری گرگان موفق شد در بازی دوم سری نیز برابر مهرام به پیروزی دست یافته و به یک قدمی فینال لیگ برتر ایران برسد.

در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ که امروز (یک‌شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار شد، شاگردان مصطفی هاشمی در دومین بازی خانگی خود نیز با نتیجه ۷۶ - ۷۰ به پیروزی رسیدند تا سری نیمه‌نهایی دو بر صفر از مهرام پیش بیفتند.

دو بازی آینده این دو تیم مرحله نیمه‌نهایی نیز به میزبانی تیم مهرام در شهر قدس (تهران) برگزار خواهد شد و در صورتی شهرداری گرگان در یکی از این دو بازی به پیروزی برسد، می‌تواند به عنوان نخستین تیم فینالیست لیگ برتر شود.

در انتهای این دیدار، «ویل چری» پوینت گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان با کسب ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۶ را در این دیدار به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بار حریف خود را شکست دهد، برنده سری شده و راهی فینال می‌شود.

دیگر خبرها

  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • بسکتبال NBA | اسامی نامزدهای نهایی جوایز فصل عادی
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال