Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی اروگوئه از دلیل خود برای وانمود کردن به تیر اندازی پس از هر بار گلزنی می گوید. 

ادینسون کاوانی پس از گلزنی مقابل فولام، دلیل اجرای شادی پس از گل «مرد کماندار» را اعلام کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، کاوانی 33 ساله که در ابتدای فصل جاری و پس از هفت سال حضور در پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به منچستریونایتد پیوست، خیلی زود به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوانی که در منچستریونایتد بیشتر یک یار تعویضی است، طی 17 بازی برای این تیم 5 گل به ثمر رسانده است. حالا کاوانی از ارتباط شادی پس از گلش و ارتباط آن با دختر یک ساله اش صحبت کرده است.

داستانش مفصل است و به نوعی به تاریخ کشورمان و بومیان آن یعنی چارویاس بر می گردد. زمانی که دختر کوچکم به نام ایندیا به دنیا آمد، نام او بر اساس ارجاع ریزی به بومیان اروگوئه یعنی چارویاس انتخاب شد. بنابراین آن کمانی که در می آورم و رها می کنم، به نوعی به همه این ها اشاره دارد: تلفیقی از نام دخترم و بومیان کشورم. این حرکت برای من ارزشمند است و تلاش می کنم بعد از هر شادی گل، این حرکت را اجرا کنم هر چند که یک بار اریک (بایی) آن را به من یادآوری کرد!

اخبار داغ 

مهرداد میناوند به کما رفت امید نورافکن: رضا آذری تیمش را دوست دارد / واکنش نورافکن به انتشار عکس دوستش با پیراهن سپاهان عکس ترسناک کرونایی از محمدرضا گلزار و امین حیایی در پیست اسکی نیوشا ضیغمی چطور عاشق همسر میلیاردرش شد + فیلم کریستیانو رونالدو: سوپرکاپ ایتالیا، جام بسیار مهمی محسوب می شود؛ اسکودتو هنوز در دسترس است زیدان: تمام مسئولیت این شکست را می پذیرم و برای هر چیزی در مورد آینده ام آماده هستم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پس از گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| شادی رونالدویی و پرچم زنی آقای خاص در مسابقات موتو جی پی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خورخه مارتین، راننده اسپانیایی تیم دوکاتی موفق شد با ثبت زمانی بهتر از رقبا از خط پایان عبور کند و عنوان قهرمانی مسابقات موتو جی‌پی پرتغال را از آن خود کند.

حاشیه این رقابت‌ هم به اندازه متن آن جذاب بود؛ ژوره مورینیو که در دوران استراحت و بیکاری به سر می‌برد، مهمان ویژه این مسابقات بود و پرچم شطرنجی را به نشانه پایان این گرندپری تکان داد.

مارتین هم پس از عبور از خط پایان مسابقه به عنوان نفر اول، روی موتور به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد!

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888345

دیگر خبرها

  • رمان «تارِ تاریکی» منتشر شد
  • شان مایکلز: شکست کودی رودز پایان داستان او نخواهد بود/ اخبار WWE
  • داستانِ یک افطاری ساده در زاهدان
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • قصه های به زبان ساده برای بچه ها در ماه رمضان
  • حکایت شنیدنی بهلول و مرد عطار!
  • «قصه‌های ریرا» برای خردسالان
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز با ۱۰ مصدوم
  • خراسان جنوبی در میلاد امام حسن مجتبی  (ع) غرق در شادی
  • عکس| شادی رونالدویی و پرچم زنی آقای خاص در مسابقات موتو جی پی