Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@07:22:07 GMT

ازسرگیری عملیات اجرایی سد تاج امیر پس از دو سال

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۰۱۹۰

ازسرگیری عملیات اجرایی سد تاج امیر پس از دو سال

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از آغاز عملیات اجرایی سد تاج امیر دلفان پس از دو سال توقف خبر داد. ‌

داریوش حسن‌نژاد دوم بهمن‌ماه با اعلام این خبر افزود: سد تاج امیر در حال حاضر ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با شروع مجدد، تولید مصالح راکفیل مورد نیاز خاکریزی بدنه با سرعت مناسبی در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: در سایر جبهه‌های کاری مانند ساخت تونل‌های دسترسی و تزریق‌های تحکیمی و پرده آب‌بندی و راهسازی جاده جایگزین نیز در شرف آغاز شدن است.

حسن‌نژاد اضافه کرد: همزمان با اجرای این عملیات با پیگیری‌های دفتر حقوقی شرکت، تملک اراضی مورد نیاز آغاز و با سرعت قابل قبولی در حال پیگیری است. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان افزود: از سویی دیگر مطالعات اولیه طراحی شبکه پایاب سد در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

 وی گفت: مطالعات گردشگری محیط اطراف دریاچه و پدافند غیرعامل نیز در مرحله انتخاب مشاور ذیصلاح است و با برنامه زمان‌بندی اجرایی انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۱ ساخت سد مخزنی تاج امیر نورآباد به پایان برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سد تاج امیر پروژه دلفان تاج امیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر خط مقدم امنیت غذایی کشور هستند

رئیس سازمان امور عشایر ایران را خط مقدم امنیت غذایی کشور دانست و گفت: دستگاه‌ها باید وظایف خود پیرامون این قشر را اجرایی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، شایان نادری امروز _ شنبه بیست و پنجم فروردین_ در شورای عشایر استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و گلستان اظهار کرد: بیش از ۸۱ دستگاه اجرایی در کشور برای خدمات دهی به جامعه عشایری، وظیفه‌ی قانونی دارند.

وی افزود: همت سپاه پاسداران، بسیج و دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات عشایر قابل ستایش است چون رفع مشکلات عشایر برای تمام مدیران ارزشمند و مهم است.

رئیس سازمان امور عشایر با بیان اینکه مکلف شدن وزارت خانه‌ها برای حل مشکلات جامعه عشایر از پیگیری‌های جدی دولت سیزدهم است، گفت: این موضوع نشان از اهمیت و جایگاه جامعه عشایر در نزد دولت دارد.

نادری با تاکید بر اینکه خط مقدم اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی، عشایر هستند، بیان کرد: در ساختار جدید سازمان عشایر ایران، موضوعات فرهنگی، آموزشی جامعه عشایر پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تسهیل در اعطای تسهیلات به عشایر، سخت گیری های خارج از ضوابط بانک‌ها پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان امور عشایر ایران تقویت تعاونی‌ها در سه استان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: وظیفه تعاونی‌ها فقط توزیع آرد نیست بلکه باید با قوت تکمیل زنجیره‌های ارزش گوشت و پشم را پیگیری کنند.

نادری در بخش دیگر، تکمیل پروژه‌های ناتمام را از اولویت‌های مهم سازمان عشایر کشور عنوان کرد و گفت: پروژه جدیدی تعریف نخواهد شد تا با تکمیل پروژه‌های موجود شاهد سرعت خدمات رسانی باشیم.

کد خبر 744185

دیگر خبرها

  • در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود
  • طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه تمام شد | آغاز عملیات اجرایی؛ به‌زودی
  • عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر آغاز شد
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • بیش از ٨١ دستگاه اجرایی برای خدمات دهی به عشایر، تکلیف دارند
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • راه اندازی کارخانه جدید احیاء استیل فولاد بافت؛ بزودی
  • عشایر خط مقدم امنیت غذایی کشور هستند