Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در آیین مجازی گفت: در این مدت با کسب اطلاع از دانشگاه‌های دیگر، دانشگاه کرمانشاه بدون اغراق جایگاه خاصی در حیطه پژوهشی و فناوری دارد.

او در ادامه با اشاره به اینکه هر چند دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نظر سخت افزاری و امکانات فیزیکی دارای مشکلاتی است گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اما به لحاظ نرم افزاری از سایر دانشگاه‌ها پیشتاز است که نتیجه آن را در جشنواره رازی دیدیم به طوری که در هر سه حوزه پژوهشی، فناوری و دانشجویی دانشگاه کرمانشاه برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی با بیان اینکه در حوزه پژوهش و فناوری، هم افزایی و هم‌گرایی بین وزارت علوم و بخش‌های دیگر بسیار حائز اهمیت است بیان  کرد: این دانشگاه از جمله دانشگاه‌هایی است که در جذب هیات علمی خوب عمل کرده و با جذب اعضای هیات علمی جوان و تلفیق آن با تجربه‌ها موفق بوده است و قطعا گسترش امکانات و نگاه و دید باز در تحقیقات و فناوری می‌تواند موجب پیشرفت و ارتقاء این حوزه شود.

مرادی رییس دانشگاه هم در این آیین هم گفت: بار دیگر کسب رتبه‌های برتر حوزه معاونت و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بیست و ششمین جشنواره ملی رازی را به پژوهشگران برتر دانشگاه و همچنین انتصاب شایسته دکتر نجفی به عنوان معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را به ایشان که مایه افتخار دانشگاه هستند تبریک می‌گویم.

او در ادامه افزود: در سال‌های گذشته حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه در کنار سایر حوزه ها، همواره یکی از نقاط مثبت و از نقاط قوت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و باعث افتخار این دانشگاه بوده است.

مرادی با اعلام اینکه امسال سه رتبه اول دانشگاه در سطح وزارت بهداشت در بین دانشگاه‌های تیپ دو در جشنواره تحقیقاتی رازی گفت: کسب رتبه سوم فناوری و رتبه هشتم تحقیقات در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، بیانگر تلاش و کوشش فراوان و برنامه ریزی دقیقی است که در این دانشگاه در حوزه تحقیقات و فناوری صورت گرفته است.

او با بیان اینکه این امر حاصل کار و تلاش اعضای هیات علمی، پژوهشگران دانشگاه و برنامه ریزان بوده است افزود: دکتر نجفی دارای نبوغ و نوآوری خاصی در حوزه پژوهش و فناوری هستند و امیدواریم در مسئولیت جدید پیشرفت بیشتری داشته باشند و سطح تحقیقات وزارت بهداشت را ارتقا دهند.
مرادی همچنین گفت: درخواستی که از مدیران معاونت تحقیقات دانشگاه دارم این است که با معاون تحقیقات و فناوری در راستای کسب موفقیت‌های بیشتر دانشگاه در این حوزه همکاری و همراهی لازم داشته باشند، هیات رئیسه دانشگاه نیز قطعا نهایت همکاری را در این زمینه خواهد داشت.

در ادامه این آیین خدا رحمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه هم گفت: حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی یکی از حوزه‌های فعال و پر تلاش این دانشگاه است و در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در این حوزه بوده ایم

او با اشاره به اینکه مسیر دانشگاه در حوزه پژوهش، امتداد مسیری است که از قبل با کوشش و درایت ترسیم شده است افزود: با کمک مدیران حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه و همراهی بیش از پیش معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت امیدواریم بتوانیم به بهترین نحو ممکن به آن جامه عمل بپوشانیم.

خدا رحمی با تاکید بر اینکه مهمترین چشم انداز ما در حوزه پژوهش گسترش کمی و کیفی پژوهشکده‌ها می‌باشد که در این راه با چالش‌هایی از جمله فضای فیزیکی و نبود پست سازمانی مواجه هستیم تصریح کرد: امیدواریم با عنایت معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و توجه ویژه‌ای که ایشان به ارتقای پژوهش دارند، در آینده شاهد اتفاق‌های بسیار خوبی در راستای پیشرفت این حوزه در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات دکتر نجفی معاون سابق تحقیقات و فناوری دانشگاه قدردانی شد و دکتر خدا رحمی به عنوان معاون جدید این حوزه در دانشگاه معرفی گردید، همچنین از سه نفر از پژوهشگران، فناوران و دانشجویان برتر دانشگاه به نمایندگی از برترین‌های حوزه پژوهش و فناوری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا ویروس وزرات بهداشت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحقیقات و فناوری دانشگاه معاون تحقیقات و فناوری حوزه پژوهش و فناوری حوزه پژوهش دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری؛ 27 اردیبهشت 1402

نشست هم‌اندیشی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری؛ 27 اردیبهشت 1402

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • نشست هم‌اندیشی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری؛ 27 اردیبهشت 1402
  • تنها شاخص منفی افزایشی طی تعطیلات نوروز در حوزه علوم پزشکی سمنان چیست؟
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • برنامه عملیاتی، محور فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال جاری است