Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@17:11:01 GMT

(تصویر) مهدی کروبی به خانه قوچانی رفت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۰۲۰۶

(تصویر) مهدی کروبی به خانه قوچانی رفت

فرارو- مهدی کروبی شب گذشته به همراه غلامحسین کرباسچی در منزل محمد قوچانی حضور یافته است.

محمد قوچانی سردبیر روزنامه سازندگی  در صفحه اینستاگرام خود در این باره نوشته است: «هشتاد و هشت را نباید فراموش کرد اما از آن باید عبور کرد و گام اول بازگشت هر دو نامزد اصلاح طلب انتخابات به جامعه بود که الان ظاهرا به گام آخر بدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حتی اگر ( برخی) اصلاح طلبان به پایان راه رسیده باشند و همچون اصولگرایان در دور تکرار افتاده باشند، سیاست ورزی به خصوص اصلاح طلبی هرگز نمی میرد و یکی از نمادهای بقای آن همین روحیه ی آقای کروبی است»

قوچانی افزود: «تمام شب شیخنا به فکر راه برون رفتی برای اصلاحات و کل کشور از این وضع تعلیق بود و در فقدان مسوولیت پذیری دوستان اصلاح طلب و رقیبان اصولگرا بر حال ملت و کشور غصه می خورد و در جستجوی چاره برای جامعه ای بود که درگیر فروبستگی در هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا شده است . اصلاح طلب / اصولگرا، " تمام نشده ماجرا"!»

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: شاخص آلودگی هوا انتخابات 1400 کاظم صدیقی ویروس کرونا فائزه هاشمی مهدی کروبی محمد قوچانی اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا نعیمی گفت: سال گذشته ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب از محل اعتبارات داخلی، عمرانی و مشارکت‌های مردمی اجرا شده است. 
نعیمی افزود: از این میزان ۱۹۳ کیلومتر مربوط به اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شرب جدید در استان است که تحت عنوان پروژه‌های جدید تعریف و اجرا شده است. 
وی عنوان کرد: به منظور تامین و توزیع آب شرب و پایدار، تامین فشار مناسب، کاهش تعداد اتفاقات و جلوگیری از هدر رفت آب، سال گذشته ۱۳۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در استان مورد بازسازی و اصلاح قرار گرفته است. 
در حال حاضر ۳۵۹ هزار و ۲۱۳ مشترک آب در استان خراسان شمالی از خدمات آب شرب پایدار بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ نساجی در خانه از سد تراکتور گذشت
  • فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد افرادی هستند که در شهرک‌های سازمانی زندگی کرده و فهمی از فضای عمومی کشور ندارند!
  • فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد در شهرک‌های سازمانی زندگی می کنند!
  • لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم به نفع جهش تولید است
  • مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • عملیات احداث و اصلاح شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیس جبهه اصلاحات با مهدی کروبی