Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:17:40 GMT

۱۰۸ واحد صنفی در رامسر پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۰۲۱۱

۱۰۸ واحد صنفی در رامسر پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر برگزار شد، گفت: از اول اسفند ۹۸ تا اول بهمن ۹۹ تعداد ۱۰۰ جلسه مستقیم و غیر مستقیم در خصوص مدیریت ویروس کرونا داشته ایم تا با همت ستاد مقابله با کرونا کشور، مازندران و رامسر برای پیشگیری و قطع زنجیره انسانی کرونا اقدامات مؤثری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: اولویت اول کاری من و متولیان این حوزه ویروس کرونا است که هیچ ساعتی نسبت به این موضوع غافل نشده و کم توجهی نکردیم و اقدامات به صورت ملی استانی و شهرستانی انجام شد.

فرماندار رامسر با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی و آموزش از طریق رسانه‌ها دو مقوله مهم در شکست ویروس کرونا است گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب هزینه‌های سنگین در این حوزه می‌شود و با مشارکت مردمی و تلاش ستاد مقابله با کرونا نسبت به قطع زنجیره انسانی کرونا اقدام خواهد شد.

آزاد با اشاره به اینکه با توجه به شرایط توریستی و گردشگر پذیر بودن در شهرستان رامسر اقتصاد و معیشت با حوزه گردشگری متصل است افزود: در شرایط کرونا با افت بسیار شدید گردشگران مواجه بودیم که با کاهش ۹۰ درصدی مسافر و گردشگر مواجه شدیم و تأثیر بدی روی اقتصاد گذاشته است.

وی با تقدیر از همراهی پنج هزار و ۵۸۶ واحد صنفی در شهرستان رامسر در ایام کرونا تصریح کرد: طی بازرسی‌های انجام شده به دو هزار و ۳۹۳ واحد تذکر داده و ۱۰۸ واحد صنفی پلمب شد.

وی افزود: سه هزار و ۸۸۵ بازرسی از واحدهای صنفی با ۱۳۶ گشت مشترک انجام شد که ۳۷۹ پرونده کرونایی انجام و واحدهای متخلف ۱۳۷ میلیون تومان جریمه شدند.

محمد آزاد با اشاره به اینکه ستاد کرونا وضعیت کرونا را طبق رنگ بندی مشخص کرده است و در وضعیت قرمز گروه شغلی یک حق فعالیت دارد، تصریح کرد: در شهرستان رامسر چهار هزار و ۳۹۶ واحد صنفی در گروه شغلی یک و هزار و ۱۹۰ واحد در گروه شغلی ۲ و ۳ و ۴ قرار دارند.

فرماندار رامسر افزود: ۹۳۵ پرونده آسیب‌های مشاغل کرونایی تشکیل و ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات داده شد و تاکنون ۸۴ درصد تسهیلات جذب شده است.

کد خبر 5127706

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری رامسر محمد آزاد ویروس کرونا ویروس کرونا بارش برف شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان بوشهر عکس استانها شیوع کرونا شهرستان کرج شهرکرد قوه قضاییه سازمان تبلیغات اسلامی عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهرستان رامسر واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۲ واحد نهضت ملی مسکن در خلخال در حال اجراست

به گزارش خبرنگار مهر، حامد کیخسروی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه های بنیاد مسکن شهرستان خلخال اظهار کرد: همزمان با دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) و سالروز تاسیس بنیاد مسکن کلید چهار واحد مسکن محرومین به متقاضیان واجد شرایط خلخال تحویل داده شد.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: این طرح ها شامل آسفالت و سنگفرش در ۱۶ روستای شهرستان خلخال است که همزمان با دهه بنیاد مسکن با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بازنگری طرح هادی در ۱۲ روستای شهرستان خلخال خبر داد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

کیخسروی با بیان اینکه احداث ۳۳۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن نیز در شهرستان خلخال در حال اجراست، تصریح کرد: مقاوم سازی مسکن روستایی در این شهرستان نیز به تعداد ۴۰۰ واحد در سال گذشته انجام شده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط این شهرستان کمک بلاعوض احداث مسکن روستایی پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از تداوم خدمات بنیاد مسکن در سال جاری خبر داد و بیان کرد: صدور تعداد ۴۴۴ جلد سند مالکیت نیز در سال گذشته در این شهرستان انجام شده است.

کد خبر 6080943

دیگر خبرها

  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • ۳۳۲ واحد نهضت ملی مسکن در خلخال در حال اجراست
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • یک واحد غیرمجاز کشتار دام در کوهدشت پلمب شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد